RedWire - Criss Cross Crackhead

KARTONACTIE: CRISS CROSS CRACKHEAD

Deze waaiercake van Red Wire Vuurwerk met daarin keiharde burst gecombineerd met extreem brede crackling effecten, alleen vandaag met extra korting te scoren.
4 halen = 3 betalen. Van €159,80 nu voor €120,00.

Go go naar redwirevuurwerk.nl en scoor deze kartons vandaag nog!

#redwire #redwirevuurwerk #kartonactie #vuurwerk #vuurwerkkopen #waaiercake #crackling #fireworks #feuerwerk

Het zal misschien wel aan mij liggen maar ik vind dit Nog aardig aan de prijs...

Valt erg tegen inderdaad, zeker als je ziet dat de Crackling Chry 2.0 van Zena vorig jaar 85 (met 12,50 bij bestellen) was. Dat is dus zelfs met een extra product er bij, nog goedkoper als deze actie.

Denk dat je dezelfde actie voor de Chry Crackling mag gaan verwachten want ze hebben nu ook 4 halen 3 betalen bij de Feuerblitz, zelfde dus als de Criss Cross Crackhead. Dat betekent dat een karton Chry Crackling dit jaar €105,- gaat zijn..

Vorig jaar en het jaar ervoor was er een actie bij Redwire waar je maar 15 euro voor de crisscross betaalde. Afgelopen 2 jaar dan ook voor die prijs aangeschaft. Dit jaar helaas niet in de collectie.

KARTONACTIE: CRISS CROSS CRACKHEAD

Deze waaiercake van Red Wire Vuurwerk met daarin keiharde burst gecombineerd met extreem brede crackling effecten, alleen vandaag met extra korting te scoren.
4 halen = 3 betalen. Van €159,80 nu voor €120,00.

Go go naar redwirevuurwerk.nl en scoor deze kartons vandaag nog!

#redwire #redwirevuurwerk #kartonactie #vuurwerk #vuurwerkkopen #waaiercake #crackling #fireworks #feuerwerk
Pff wat duur! de actie vorig jaar was beter! ik sla hem daarom ook over dit jaar.

Back
Bovenaan