Rambam 3.0

Vanmorgen bij Vuurwerkstore Holten een Rambam 3.0 opgepikt. Misschien kan ik beter zeggen Rambam 2.5. Op de buitendoos staat rambam 3.0. Op de binnendoos aan de ene kant de 2 veranderd in een 3 met een sticker en de andere zijde gewoon nog 2.0. Maar het wordt pas interessant als je de cakes bekijkt. hier staat gewoon Rambam 3.0 op... dus het zal wel degelijk een nieuwe versie zijn?
20181229_111455.jpg
20181229_111910.jpg
20181229_111924.jpg
20181229_112052.jpg

Waarschijnlijk hadden ze in china gewoon nog gedrukte dozen staan met 2.0 er op, makkelijk om daar even een stikkertje 3 op te plakken en op te maken en erna nieuwe drukken.. Zoiets gok ik :)

Iemand enig idee hoe lang deze box duurt? De beide video's in de beginpost verschillen behoorlijk van elkaar. De ene schiet veel sneller dan de andere.

Tegenvaller van de avond, baal nu echt dat ik deze heb gekregen ipv de 2.0. Heb er nog een staan, maar dat wordt er 1 voor de vooravond.

Ik had er 80 euro voor betaald ( rambam 3.0)
. Opzich een leuk blokkie, bedoel mooie effecten en goeie spreiding. Alleen het tempo mag wel even omhoog, zo rambam vond ik em niet:p

Bij mij duurde hij ook lang, ik zat op 1:45 min. Ik heb deze vorig jaar sneller ervaren tijdens de demo bij Orthen (1:15 min). Ik had tevens 1 low burst in de tweede en een aantal plofjes in de derde cake. Verder wel als een mooie box ervaren maar hij kon echt niet aan zijn voorgangers tippen.

Opzicht ziet die er goed uit..Denk dat een jaartje extra drogen hem vast goed zal doen..mis alleen bij de 4de cake wel een tempo versnelling

Leuke effecten voor de prijs wel betere boxen op de markt te krijgen in een dergelijke prijsklasse! Had dit jaar meer verwacht van de rambam! Maargoed zeker geen miskoop!

Ik zie trouwens tot nu toe nog steeds overal de Purple Haze in, ik dacht dat de echte 3.0 deze niet meer zou hebben..?

Welke versie ik ook had, ik heb genoten. Tempo hoeft van mij persoonlijk niet omhoog. Één van mijn favoriete boxen (3/2.0).

3x de Rambam 3.0 in een doos van 2.0 A Fijn enjoy

3x de Rambam 3.0 in een doos van 2.0 A Fijn enjoy

Tempo te laag maar kleuren zijn geweldig

Back
Bovenaan