Rambam 3.0

Dat is gewoon de Rambam 2.0 zoals je op de foto kunt zien, hebben er alleen een 3 overheen geschreven?

Dat is dus hetzelfde als bij de demo.
van dit filmpje word ik inderdaad ook niet enthousiast terwijl de film ik de startpost me laaiend enthousiast maakt. nu toch benieuwd wat we gaan krijgen. Kan natuurlijk zijn dat deze box nog niet binnen was.

Dat is dus hetzelfde als bij de demo.
van dit filmpje word ik inderdaad ook niet enthousiast terwijl de film ik de startpost me laaiend enthousiast maakt. nu toch benieuwd wat we gaan krijgen. Kan natuurlijk zijn dat deze box nog niet binnen was.

Dit filmpje was van de demo in Nederland dus dan is het ook niet zo gek dat daarop hetzelfde product te zien is dan bij de Nederlandse filmers

rhu8wo.jpg

Inmiddels al in Nederland! :)

Toch raar dat t zo stil is omtrent deze box. Persoonlijk zelf vorig jaar de 2.0 gehad en was daar zeer over te spreken. Natuurlijk heeft evo veel vettere boxen en compounds maar die zijn vaak ook een stuk duurder.
Ben benieuwd naar een film van de productie van de 3.0 Maar denk dat dat wel goed zit.

Toch raar dat t zo stil is omtrent deze box. Persoonlijk zelf vorig jaar de 2.0 gehad en was daar zeer over te spreken. Natuurlijk heeft evo veel vettere boxen en compounds maar die zijn vaak ook een stuk duurder.
Ben benieuwd naar een film van de productie van de 3.0 Maar denk dat dat wel goed zit.

Ik heb er nog nooit een gehad en wilde dit jaar eigenlijk voor de 3.0 gaan, maar afgaande van de filmpjes vind ik dit toch wel de minste van de drie.

Ik wilde ook de 3.0 maar heb toch maar gekozen om de 2.0 te nemen. Die is mij vorig jaar prima bevallen.En ook omdat ze zo lekker goedkoop werden aangeboden bij Vechtweelde.
Heb er 2 voor 65 euro pst.:p

ik zag op een filmpje van een mede forum lid dat deze al bij breda vuurwerk in de bunker staat

Wow die helderheid, kleur, dikte en brandduur van die dahlia's zijn ongelooflijk!

Wel raar haperend schietritme.

Back
Bovenaan