[Pyrostar] The Black one (mega nitraatmat)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het verboden om een mat te maken met quickfuse? Zodat bijna alles tegelijk afgaat. Een beetje zoals een traca dus.

Dat zou leuk zijn, een nitraat mat, misschien half zo lang als deze, of 1/3 en dan met een quickfuse lont.

Je spreekt je zelf tegen haha, er is niet voor niks een traca...quickfuse dus... lijkt me niet dat het dan verboden is, alleen dan is alles binnen een paar tellen weg en de prijs zal er zeker niet lager van worden. Dus dan krijg je weer dat mensen gaan gillen dat de prijs te hoog is bla bla voor de tijds duur.

Kuss

Lijkt me een top product, en als ie harder knalt dan de colourfull king cracker is deze mat het zeker wel waard!

En zoals eerder vermeld wordt, zou ik ook deze liever ophangen (maar dit doe ik dan bij al me matten!

deze wil ik zeker volgend jaar.
kijken als ik volgend jaar maar zelf naar belgie ga
mischien in de zomer vakantie

ai ai ai wat was deze lekker, 2 tegelijk hangend, harde dikke klappen in een goed tempo, bruutste mat van de avond, thumbs up voor Pyrostar.

Gisteravond deze mat afgestoken en hij knalde heel erg hard maar het tempo vond ik te langzaam. Door de mat op de grond te leggen heb ik geprobeerd het tempo iets op te voeren maar ik vond hem nog te langzaam waardoor je niet lekker in de mat kwam. Voor de 50e haal ik volgend jaar liever de giga flash.

Te langzaam. En hij sprong uit.. Toen maar op een 100.000 klapper van Pyrostar gelegd ! Die was trouwens wel echt geweldig!! kei en kei hard!

Valt op dat de meningen heel erg verschillen vooral over het tempo, ik koop hem denk niet want je kan ook niet zeggen dat hij goedkoop is... Al zeg ik het zelf!

Kijken of het knalt :)

P1010497.jpg

P1010498.jpg

Ik heb hem ook zien liggen. Wat een mat! Echt super dikke knallers! Let wel op de eindstoppen, die zouden weg kunnen vliegen, en met zo een mat krijg je dan een soort machine geweer effect.

Jemig, wat een vette mat!
Alleen ik zou toch echt liever 50 euro neertellen voor 2 chain 500's dan voor 1 black one! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan