[Pyrostar] The Black one (mega nitraatmat)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yup, en vergeet niet, de baby vlinders van Choeet hebben maar 1 gram per vlinder, en die knallen komen zeker in de buurt van TT's.

Jongens maak je niet druk over de knal dit komt dik inorde!
zoals al eerder gezegt komt deze mat uit de fabriek van de supero/trueno.
de tubes tijn zo hard dat je ze niet kan induwen samen met het goede flash kruit dat in alle knallers van pyrostar zit.

Het label is trouwens nog iets gewijzigd hieronder het definitieve label

Met 1,4 gram flash kan je een ricasa no3 evenaren! vooral omdat dit uit dezelfde fabriek komt etc.

Dus, 180 klappen ala supero/Ricasa no3, je kan het geweld zelf wel indenken :thumbsup:

50,- is toch nog een flink bedrag hoor. En als die op het filmpje 2x zo hard gaat en dan nog haperingen inzitten wat moet het dan niet geven als die gewoon aangestoken wordt.

Het spijt me zeer maar ik ben nog echt overtuigd :)

Jongens maak je niet druk over de knal dit komt dik inorde!
zoals al eerder gezegt komt deze mat uit de fabriek van de supero/trueno.
de tubes tijn zo hard dat je ze niet kan induwen samen met het goede flash kruit dat in alle knallers van pyrostar zit.

Het label is trouwens nog iets gewijzigd hieronder het definitieve label

Het lijkt me een leuke mat, en ik ben er positief over dus begrijp me niet verkeerd:)!

maar ik snap die opmerkingen nooit zo van " zoals al eerder gezegt komt deze mat uit de fabriek van de supero/trueno. "

Er zijn genoeg fabrieken die allerlei soorten knallers maken, stel de fabriek waar zena ministrijkers inkoopt, verkopen ook toffee's.
De toffee's zijn goed, maar dat houdt niet in dat er geen los flash in pakjes ministrijkers zit, en dat die ineens van hoogwaardige kwaliteit zijn ofzo?

Dus dat in die fabriek supero's, trueno's etc. worden gemaakt, zegt voor mij in ieder geval vrij weinig over een product zoals deze mat.

50 euro voor een mat van 180 schoten is veel geld zeker vergeleken met de kings cracker(een mat die in mijn ogen er erg veel op lijkt )

Laatst bewerkt:
@Jemo: Ik snap wat je bedoelt. Mensen geven dit aan omdat deze fabrieken dan bekend staan om de goede en betrouwbare producten die ze leveren.
Dit kan bij de consument zelf een vertrouwen geven dat het product, in dit geval The Black One, ook op een goeie manier is geproduceerd en dus ook een goed en betrouwbare product is.

Over het product zelf:
Ik vind echt dat Pyrostar goed bezig is :thumbup:. Alleen ik zal deze mat niet zo snel kopen, omdat het me persoonlijk niet aanspreekt.
Als ik naar het filmpje kijk van FlashingCobra ( trouwens bedankt voor het filmpje! :thumbup: ) zie ik een mat met goede knallers.
Alleen €49,99 voor een 180-schots mat is voor mijn budget gewoonweg te duur.
Dan koop ik nog liever een Chainthunder 500 shots of een Hindoerol voor minder geld. Deze zijn ook zeker van goede kwaliteit.

:P Wat een troep, naja.. ziet er wel 'mooi en leuk' uit.. maar voor 'mooi en leuk' ga ik geen 50 euro voor neertellen, zeker niet als ik de mat nog moet aansteken ook! hang ik um liever aan de muur voor dat geld xD

MvG,
PoGo

maar ik snap die opmerkingen nooit zo van " zoals al eerder gezegt komt deze mat uit de fabriek van de supero/trueno. "

Deze opmerking is omdat deze fabriek die hoogwaardig knalvuurwerk maken normaal geen rollen/matten maken. de black one is de eerste die daar gemaakt word.

Ziet er goed uit maar voor dat geld ga ik er zelf wel even voor zitten met mn tie rapjes.

De prijs is mij iets te hoog om hem zelf aan te schaffen, maar hij zit er echt ZALIG uit! PyroStar verdient zeker een pluim voor het uiterlijk, nu hopen dat hij ook net zo lekker knalt als beweerd wordt :)

de knallen zijn mooi alleen de prijs wat minder :(
maarja de eerste tip is al een beetje gegeven :P

knoop een stuk visco in het midden van de mat als je van een beetje tempo houd.

gr

Kijk dit zit er pas gruwelijk uit beetje jammer van de prijs maar dat hou je toch het leven gaat niet altijd rozen ;)

Knap dat mensen het nu al troep kunnen vinden, oordelend op een filmpje.
Zijn wij juist niet de mensen die weten dat we het eerst moeten ervaren live en niet via een filmpje moeten oordelen?
Ik ga hem zeker aanschaffen, later kunnen wij oordelen of dat hij die prijs waard is.

Ik zeik nogal graag over te dure prijzen maar ik vind dit toch wel meevallen. Voor 50,- euro krijg je 5 pakken nitraten van in totaal 100stuks. Als aan deze mat niets anders zit dan 180 goede "nitraten" (volgens Belgische begrippen), dan is dit geen duur product. Integendeel. Hij kan hoogstens veel geld kosten voor hetgeen je er als beleving voor terug krijgt, maar dan spreken we slechts over smaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan