[Pyrostar] The Black one (mega nitraatmat)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het zit ook gewoon tussen oren. Vuurwerk is een product dat een beroep doet op de beleving, en aan de hand van de duur en intensiteit maken we de beoordeling wat we er voor willen uitgeven. Maar met deze irrationele waardes kun je hoogstens tot de conclusie komen of iets, in verhouding tot wat je er qua beleving voor terug krijgt, veel geld kost of niet. Iets als duur of goedkoop classificeren doe je echter door te vergelijken, en daar staat de beleving verder los van. Product A is pas duur wanneer vergelijkbaar product/alternatief B goedkoper is.

Niet tot het besef kunnen komen van dat onderscheid zorgt helaas altijd voor dit soort zinloze prijsdiscussies en onbegrip. Kijk maar in het topic van die nieuwe cake "Woede" van Marijn Vuurwerk.

Dit is ook gewoon een mat voor de liefhebber die wilt betalen voor een leuk stukje vuurwerk! En je kan het zien als een grotere versie van de colourfullkingscracker. Misschien wel als een soort grotere broer, die net wat harder knalt en wat meer knallers heeft. En ja, daar betaal je logisch gezien gewoon meer voor.

100.000 klappers worden ook nog steeds verkocht terwijl die ook duur zijn, maar daar hoor ik niemand over klagen. Het is omdat deze mat nog nieuw is, maar ik weet wel zeker dat na oud en nieuw meer van dit product word verkocht. Alles heeft z'n tijd nodig.

Ja het zit ook gewoon tussen oren. Vuurwerk is een product dat een beroep doet op de beleving, en aan de hand van de duur en intensiteit maken we de beoordeling wat we er voor willen uitgeven. Maar met deze irrationele waardes kun je hoogstens tot de conclusie komen of iets, in verhouding tot wat je er qua beleving voor terug krijgt, veel geld kost of niet. Iets als duur of goedkoop classificeren doe je echter door te vergelijken, en daar staat de beleving verder los van. Product A is pas duur wanneer vergelijkbaar product/alternatief B goedkoper is.

Niet tot het besef kunnen komen van dat onderscheid zorgt helaas altijd voor dit soort zinloze prijsdiscussies en onbegrip. Kijk maar in het topic van die nieuwe cake "Woede" van Marijn Vuurwerk.

Dat is nou nog eens wijsheid, ben ik het helemaal mee eens.

Pyrostar Belgie, alle producten van dit merk worden verkocht bij Pyroshop in Baarle- Hertog te Belgie.

hoi luitjes.
ik had tot vorigjaar,altijd de mat genaamt GOUDMAT.
was ook 180 shots.
en vindt hem er erg dicht in de buurt komen, kwa klappen.
en is binnen 20sec gedaan, de 180 shots.
weet niet hoe de klappen in het echt zijn, bij deze mat?
maar ik heb 3 goudmatten voor de prijs van deze mat 1.
dus zou ik 3 goudmatten samen binden, en aansteken.
zou het plus minus 25sec bruut echt bruut geweld zijn luitjes.
dus deze mat gaat het bij mij niet worden.

gr barroci cioa.

Ik koop toch liever 2 Chain 500`s :p
Wel een goede mat, alleen vind ik de reacties een beetje overdreven klinken...

Terwijl de vaste prijs bij pyroshop 49,95 is? Ik dacht dat andere winkels het product niet lager mochten verkopen dan bij de dealer ( of winkel die alleen die lijn verkoopt ).

2 tegelijk hangend gaat het worden, heb je ongeveer de snelheid van liggend en de duur van hangend. 80 euro voor een dikke halve minuut bruut geweld, hoppa

die mat kost 45 euro nu 40 bij pyroshop
je kunt beter een hindoe 4000 kopen is langer en mooie eindbom
die mat gaat hard maar te duur en word haast niet verkocht
daarom hebben de groote winkels deze mat niet (zoals loots en zena)
aleen tekoop bij pyroshop.be

Filmpje was al gepost:p

40 euro lijk mij een goede prijs voor wat je terug krijgt. Vraag me af of deze mat een beetje goed verkocht word?

hoi luitjes.
ik had tot vorigjaar,altijd de mat genaamt GOUDMAT.
was ook 180 shots.
en vindt hem er erg dicht in de buurt komen, kwa klappen.
en is binnen 20sec gedaan, de 180 shots.
weet niet hoe de klappen in het echt zijn, bij deze mat?
maar ik heb 3 goudmatten voor de prijs van deze mat 1.
dus zou ik 3 goudmatten samen binden, en aansteken.
zou het plus minus 25sec bruut echt bruut geweld zijn luitjes.
dus deze mat gaat het bij mij niet worden.

gr barroci cioa.

Je gaat deze mat toch niet vergelijken met een goudmat 0.o In deze mat zit hetzelfde kruit wat in Toffee vlinders zit, dat gaat dus harder dan flashkruit. Voor zover ik weet is dit uberhaupt de enige mat die dat kruit erin heeft.

Dinkydau, hahaha een grappige vergelijking maar komt op hetzelfde neer:D

Deze mat met een hindoe mat vergelijken heeft geen zin. Dunne tubes waar veel minder flash in zit, die fel knalt, waarvan de mat een veel sneller tempo heeft, met een eindbom op het laats.. Nee komt niks overheen met deze mat! Ja het knalt..hehe:)

Een goudmat kan je denk ook niet echt vergelijken, dat is een mat met alleen grote formaat knallers van een chinese rol. De mat produceert veel snippers etc. Deze mat is niet voor de snippers bedoelt! De enige overeenkomst is 180sh en doffe knallen.

die mat gaat hard maar te duur en word haast niet verkocht
daarom hebben de groote winkels deze mat niet (zoals loots en zena)
aleen tekoop bij pyroshop.be

Grappig dat mensen hun eigen verhalen gaan verzinnen...
Deze mat is in Baarle EXCLUSIEF verkrijgbaar bij pyroshop, vandaar dat deze niet bij ander winkels in baarle te koop is.
En verder kan ik je zeggen dat deze mat zeer goed verkoopt, en dat deze rond half december al uitverkocht zal zijn.

Pyropim

Grappig dat mensen hun eigen verhalen gaan verzinnen...
Deze mat is in Baarle EXCLUSIEF verkrijgbaar bij pyroshop, vandaar dat deze niet bij ander winkels in baarle te koop is.
En verder kan ik je zeggen dat deze mat zeer goed verkoopt, en dat deze rond half december al uitverkocht zal zijn.

Pyropim

Wat ook wel grappig is hoe jij elk Pyrostar product de hemel inprijsd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan