3307
VWC lid
Ja het zit ook gewoon tussen oren. Vuurwerk is een product dat een beroep doet op de beleving, en aan de hand van de duur en intensiteit maken we de beoordeling wat we er voor willen uitgeven. Maar met deze irrationele waardes kun je hoogstens tot de conclusie komen of iets, in verhouding tot wat je er qua beleving voor terug krijgt, veel geld kost of niet. Iets als duur of goedkoop classificeren doe je echter door te vergelijken, en daar staat de beleving verder los van. Product A is pas duur wanneer vergelijkbaar product/alternatief B goedkoper is.
Niet tot het besef kunnen komen van dat onderscheid zorgt helaas altijd voor dit soort zinloze prijsdiscussies en onbegrip. Kijk maar in het topic van die nieuwe cake "Woede" van Marijn Vuurwerk.
Niet tot het besef kunnen komen van dat onderscheid zorgt helaas altijd voor dit soort zinloze prijsdiscussies en onbegrip. Kijk maar in het topic van die nieuwe cake "Woede" van Marijn Vuurwerk.