[Pyrostar] The Black one (mega nitraatmat)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een vergelijkingen. 2x een China Thunder of een Giga Flash. Er is geen één mat die zo hard knalt als dit. Als je hem te langzaam vind gaan dan vouw je hem toch gewoon even op. Ik vind de tempo juist goed als ik snel wil koop ik wel een China Thunder. Zo onderscheiden producten zich juist

Hoe ging 'ie deze jaarwisseling? Bv bij Yoshimitsu?

O HAI, tis weer september dus ik kruip weer uit mn holletje :D

Ik vind het een leuke mat, knallen zijn duidelijk doffer dan andere matten.

Tja je moet er van houden, zo'n langzaam tempo, maar ik vind het voor de afwisseling wel leuk :)

Hierbij dan het filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

O ja, de normale prijs is veels te hoog. Ik had 'm zelf in de aanbieding gekocht tijdens de herfstvakantie acties, en zelfs toen vond ik 'm nog duur. Maar ik moest 'm gewoon 1x meemaken :-p

Helemaal mee eens, 8inches. Dit jaar heb ik naast deze nog een aantal andere matten die hoog in tempo zijn, wat Hindoe's, een nitraatmat, etc. Hierdoor krijg je leuk wat afwisseling. Ik ben er alleen met mijzelf nog niet uit wanneer ik welke ga afsteken. Ik wil een opbouwend geheel en moet die black one nu als laatst of toch de nitraatmat als laatst vanwege het hogere tempo? Hmm..

Wat kost zon ding, als die in de actie is ?
en is het voor die prijs te die, als je de knallen hoort ?
heb heb nog niet live gezien helaas

De doos gaat zeker niet in een sporttas passen. Ik schat in dat die doos wel een meter lang is ofzo...serieus.
(Je zou natuurlijk de doos weg kunnen gooien en de mat op kunnen vouwen in je tas.)

Dankje jorick, vallen de knallers niet zo snel van de mat af dan ?
(ik zal er zo zorgvuldig mee omgaan als mogelijk is met vervoeren)

Wat ik me nu afvraag beste forum leden, is deze mat nu echt harder dan een kingscracker?
Afgelopen jaar vond ik de kingscracker B503 van Original zeer hard klinken. Het was pure oorlog in de straat, velen malen harder dan de jaren ervoor.
Wil dit jaar de overstap maken naar de black one als deze echt harder is! Wat is jullie mening?
Is het geluidverschil het geld waard? 40-50€ voor de black one tegenover 25€ voor de kingcracker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan