• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Flashing Cobra

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyropim

VWC lid
Artikelnaam: Flashing Cobra
Aantal per verpakking: 5
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Pyrostar
Kruitgewicht: 1,08 gram
Prijs: € 3,50
Effectomschrijving: Nitraat met zilver titanium vonken bij de knal

Met deze knaller maakt Pyrostar een primeur op het gebied van de knallers.
Deze knaller is totaal nieuw op het gebied van knal vuurwerk deze knaller geeft geen zilvere flits zoals alle ander knallers, maar een titanium wolk op de grond zoals ook bij de titanium cake's is te zien.
Vanaf volgende week zal deze knaller verkrijgbaar zijn.
hij zal verkocht worden per 5 stuks en in voordeel verpakking van 25 stuks

pyropim

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke dit is dus de 3e nieuwe knaller :) Leuk!
Is wel leuk inplaats een flits :)
Deze kan je beter in het donker afsteken...
Ben benieuwt naar het filmpje, wat zal de prijs worden?

Laatst bewerkt:
Hierbij worden de roddels dus bevestigd. En namens mij ook de complimenten aan Pyrostar Belgie voor het brengen van unieke producten op de Belgische markt, niet alleen een product met 0,05 gram meer met een andere naam terwijl ze allemaal het zelfde knallen. Neen, zeer goed bezig!

Lijkt me een leuke knaller, maar waarom een knaller zonder '' flash '' een flashing cobra noemen?
Had eerder aan titanium cobra gedacht dan:)

Lijkt me een leuke knaller, maar waarom een knaller zonder '' flash '' een flashing cobra noemen?
Had eerder aan titanium cobra gedacht dan:)

de naam titanium ligt soms nogal gevoelig. en we vonden de naam flashing cobra wel passen bij deze

Pyropim

Is inderdaad wel verwarrend die naam. Bij flashing denk ik (en menig ander denk ik) toch eerder aan een fel flikkerend licht...

Dit is m hoor! een knaller met titanium vonken hierbij Pim bedankt voor de innovatief daarbij om daarbij tegenwoordig zo'n knaller op de markt te brengen.
Over de knaller zelf heb m mee mogen maken een goede knal waarbij je zelfs in de daglicht je de titanium vonken ziet,laat staan als het in de donker is.

Laatst bewerkt:
Dit is m hoor! een knaller met titanium vonken hierbij Pim bedankt voor de innovatief daarbij.
Over de knaller zelf heb m mee mogen maken een goede knal waarbij je zelfs in de daglicht je de titanium vonken ziet laat staan als het in de donker is!.

Wat is volgens jou een goede knal ? (vergelijkbaar met een Supero ?)

Dit is m hoor! een knaller met titanium vonken hierbij Pim bedankt voor de innovatief daarbij.
Over de knaller zelf heb m mee mogen maken een goede knal waarbij je zelfs in de daglicht je de titanium vonken ziet laat staan als het in de donker is!.

En ik hoef daar niks aan toe te voegen.
Gewoon een top knaller, met een zeer leuk effect.

Zeer leuk concept, ik moet er ook bij zeggen dat jullie ook veel aandacht besteden aan de verpakkingen, dus per 5 stuks in een doos en ook een voordeelverpakking met 5x5 stuks die netjes verpakt zitten.
Goed bezig!

iedere keer als ik denk waarom is dit nog niet op de markt zie ik pyrostar ermee aankomen, fantastisch bezig.

elke x als er nu een klant vraagt; hebben jullie cobra,s?
Dan hoeven Pyroshop/Pyrostar dealers geen nee te verkopen:D

@3xh haha :p Daar heb je een punt.

Ontopic: Het lijkt me een top product en ben erg benieuwd naar eventuele filmpjes :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan