• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Flashing Cobra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze knaller wel gehad en vond het titanium boeketje ook vrij mager. Ben speciaal voor één doosje naar een wat verder gelegen winkel gereden, maar na 2 stuks afgestoken te hebben op oudjaarsdag, vond ik het verder niet eens meer de moeite waard om nog om te kijken naar de overige 3. En om de knal hoef je ze voor die 4,- euro per 5 ook niet te halen, want voor dat geld kun je op dat vlak meer waarde voor je geld krijgen bij andere producten. Concept is leuk, uitvoering komt niet overeen met mijn verwachtingen

Dan weet ik wel zeker, dat je deze knallers niet hebt gehad.

Er komt een mooie titanium wolk vanaf en de knal vind ik ook niet slecht.

Vooral een blijvertje deze knallers.
Overdag goed te stoken en voor het speicale effect ook in het donker goed te doen.

ik weet wel zeker dat ik deze had en mijn ervaring was deze het geld niet waard
en hoef ze volgend jaar daarom ook niet

Ik heb deze knaller wel gehad en vond het titanium boeketje ook vrij mager. Ben speciaal voor één doosje naar een wat verder gelegen winkel gereden, maar na 2 stuks afgestoken te hebben op oudjaarsdag, vond ik het verder niet eens meer de moeite waard om nog om te kijken naar de overige 3. En om de knal hoef je ze voor die 4,- euro per 5 ook niet te halen, want voor dat geld kun je op dat vlak meer waarde voor je geld krijgen bij andere producten. Concept is leuk, uitvoering komt niet overeen met mijn verwachtingen

matig dus vergeleken bij chooet bangers, supero's etc?

Erg matige knal!
maar het titaan boeketje is leuk!
en daar moetje deze knaller voor kopen.
Een beetje afwisseling in knal is tog leuk? een knal is anders ook maar een knal!
verder vind ik het titaan boeketje erg wisselend, soms duidenlijk aanwezig en soms erg mager te noemen!
De knal is wel constant van de zelfde kwalitijd.

Uit filmpjes vind ik deze moeilijk te plaatsen. Met 1 gram pts heb je natuurlijk al een kleine indicatie of deze echt lekker is of niet. Goed om te weten dat je deze voor de afwisseling zou kunnen nemen.

Lijkt mij een apart dingetje. Hopelijk komen er nog wat goede filmpjes bij.

Met wat is de knal ongeveer te vergelijken? Het effect is in ieder geval leuk.

Ik vond hem wel ongeveer gelijk aan de Toffee, dus voor mij is deze beter dan een Toffee.
Even duur (Toffee kost 7 euro per 10) en even hard, plus een Titanium boeketje.
Het boeketje vond ik trouwens ook redelijk groot voor een grondknaller.
~Flipperkip

Stond best te kijken van deze knallers... flinke dreun met gigantisch titanium boeket, zijn me erg goed bevallen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan