Vuurwerk bij voetbal

Status
Niet open voor verdere reacties.
zucht.. ik zat er op te wachten.. Daar gaan we weer met dat oer kleuterige gedrag van dat de ene iets niet leuk vind wat de andere voetbal club doet, of niet...

Joh.. stel je niet zo aan en wees blij dat dit gedaan wordt.. al had Feijenoord of Ajax het 100x op een week gedaan.. i really dont give a damn f.... Grow up!

Precies, het is maar een spelletje, net als korfbal. Leuke video's; wist niet dat er zo veel vuurwerk in het stadion gebruikt werd. :rolleyes:

Jammer dat er gezeurd moet worden over welke club eerder was, het gaat hier om het vuurwerk, al was het bij vvv-heracles! Mooi dat het nog mag in het stadion!

Jammer dat er gezeurd moet worden over welke club eerder was, het gaat hier om het vuurwerk, al was het bij vvv-heracles! Mooi dat het nog mag in het stadion!

Laten we het inderdaad bij het vuurwerk houden, daar hebben we dit forum tenslotte voor. Berichten die hier worden geplaatst die meer met voetbal dan met vuurwerk te maken hebben worden dan ook zonder pardon verwijdert.

Gekkenhuis in Argentinië!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Afscheidswedstrijd van Stefan Petterson (heb me naam van hem) in de meer, jammer dat het vuurwerk niet meer zo ken als toen.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die rode fakkels ken je bij botenwinkels kopen toch?
Weet er iemand een winkel in rotterdam e.o?
En misschien ook prijs?

Of een website waar ik ze (legaal) ken halen? liefst gewoon een winkel maarja als het via online bestellen moet...

Nogmaals hier ook nog even de post die ik elders op het forum heb geplaatst:

Om alvast wat mensen voor te zijn. Vuurwerkcrew.nl is een vuurwerkforum, dat betekend dat we voetbal laten voor wat het is. Ook in dit topic. Hoewel de link met voetbal duidelijk is, is het altijd weer een onderwerp waar niet iedereen zo blij mee is. Daarom alvast een waarschuwing, het gaat hier om de techniek, het gebruikt van PSE/ theatervuurwerk bij evenementen! Niet over Ajax/Feyenoord/VV heyekneuters uut 't boerelan...

Weet iemand wat vooriets zorgde voor de dreunen bij het vuurwerk bij Ajax - Feyenoord.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die rode fakkels ken je bij botenwinkels kopen toch?
Weet er iemand een winkel in rotterdam e.o?
En misschien ook prijs?

Of een website waar ik ze (legaal) ken halen? liefst gewoon een winkel maarja als het via online bestellen moet...

Je hebt er wel meerdere in Rotterdam zitten.
Ga eens bij de Kralinge plas kijken zou ik zeggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan