Pyroshopper : het concept van 2009

Mijn favorieten zijn Pokerface,Hit Me,After Midnight,en Watch This. Die ga ik dan ook met groot plezier kopen. Ik vindt het top producten met een lekkere prijs.

Groetjes van sky

Jammer dat er totaal geen FS of ZS potten bij zitten. Met zoveel nieuwe producten zou dat wel mooi zijn...

Verder zijn het echt superpotten!! En zoals er ook al vermeld is, ik vind de goedkopere potten vaak zelfs beter dan de duurdere!!

lesli had in het verleden vaak hele dure cakes . daar heeft meenig mebbers waar onder ik zich over beklaagt . met pyro shopper laat lesli een andere kant van zich zien . ik hen veel sucses met hun nieuwe lijn :thumbsup:

lesli had in het verleden vaak hele dure cakes . daar heeft meenig mebbers waar onder ik zich over beklaagt . met pyro shopper laat lesli een andere kant van zich zien . ik hen veel sucses met hun nieuwe lijn :thumbsup:

Dit is inderdaad een veel besproken punt op fora, het is dan ook zo leuk dat ze aangeven dat fora een zeer grote rol hebben gespeeld in het feit dat er goedkopere cakes (lees: betere prijs/kwaliteitsverhouding) moesten komen. Ook hoorde ze die kritieken van consument en winkeliers, een mooi antwoord dus. :)

lesli kan alleen wel ff weer terug naar sgool gaan of een rekenmachine kopen.
Want dan is een cake 500 gram 30 shots is 16.6 gram per tube .!!

Ook al telt een Lesli cake maar 450 gram, ze ronden het naar de 500 gram af. Staat toch wat stoerder he en het trekt wat meer klanten.

het is uit de 500gram serie maar wilt niet zeggen dat er precies 500gram kruit in zit. Zoals dit jaar voor het eerst is bij lesli staan op de nieuwe potten bij de gebruikeraanwijzing het netto kruitgewicht ook al vast voor de regels die gaan komen en het CE keurmerk

Wat mij betreft is lesli geslaagd met zijn pyroshopper-concept. Ik had de ex-girlfriend, cybershot en de kickstarter. Deze potten gaven bij iedereen in de straat het wow effect. Ga zo door lesli!

Wat een geweldige lijn! super! Ik had 3 potten van pyro-shopper en de 1 was beter dan de andere, mensen kwamen gewoon kijken wat er gebeurde, Ik had de kickstarter, pokerface, en de cybershot.. maar wat een geweldige lijn zeg, de mooiste en 1 met een goede snelheid... de kickstarter, volgend jaar zeker weer pyro-shopper!

Ik vind Pyroshopper een collectie die er bij Lesli het meeste uitspringt en door deze collectie bekijk ik Lesli weer met hele andere ogen.
Toch zou ik persoonlijk de labels iets fleuriger maken en per cake iets verschillend, zodat alle cakes niet dezelfde uitstraling hebben.

Torrr Ik vind Pyroshopper een collectie die er bij Lesli het meeste uitspringt en door deze collectie bekijk ik Lesli weer met hele andere ogen.
Toch zou ik persoonlijk de labels iets fleuriger maken en per cake iets verschillend, zodat alle cakes niet dezelfde uitstraling hebben.

ja, maar labels ontwerpen kost geld en het is niet voor niets een budgetline.

hoe mooier de uitstraling c.q. ontwerpen labels dat maakt het duurder

ja, maar labels ontwerpen kost geld en het is niet voor niets een budgetline.

hoe mooier de uitstraling c.q. ontwerpen labels dat maakt het duurder

Zeker heb je gelijk tot een bepaalde hoogte, maar een label nieuw ontwerpen kost inderdaad veel tijd en geld, maar een label gebruiken naar een voorbeeld van een bestaand iets lijkt mij niet al te kostbaar. Vergeef me als ik het onjuist zie, maar ik ben tenslotte geen grafisch medewerker :wink:

Het lijkt mij dat er juist bewust is gekozen voor dit soort labels. Net als de C1000 Basis-lijn die kort geleden op de markt kwam. Omdat het label zó goedkoop cheap-ass oogt, denkt de consument dat het wel goedkoop moet zijn. Marketing noemen ze dat. Goedkoop uiterlijk doet kopen.

Omdat het label zó goedkoop cheap-ass oogt, denkt de consument dat het wel goedkoop moet zijn. Marketing noemen ze dat. Goedkoop uiterlijk doet kopen.

Haha, die C100 lijn ziet er inderdaad niet uit. Maar wat betreft het vuurwerk : de echte freaks kijken daar toch dwars doorheen, tenminste ik in ieder geval en bekijken eerst de promotiefilmpjes en dergelijke. Dus goedkoop uiterlijk doet kopen gaat voor mij en de freaks niet echt op, maar ik denk dat je gelijk hebt dat velen die gewoon een stuk vuurwerk kopen voor O&N daar sneller naar zullen kijken.

Back
Bovenaan