Aanraders consumentenvuurwerk

-Trueno Rockets N.o 5
-Trueno Rockets N.o 7

Heb tijdens de Fallas week de No 5 en 7 gehoord.
Donders, zijn best goeie pijlen hoor! :)
Zeker die no7, is gewoon een degelijke lawinepijl imho.
Prijs viel ook mee, 6x no7 voor 18€ dus 3€ p/st

Die Crossfire was inderdaad supergoed, prima prijs ook nog, zeker als je hem met meerdere mensen aanschaft, had Pyro.D ook gedaan. :)
Die Magic Carpet was ook erg leuk ja, meerdere malen tegen gekomen daar, ook in de straten van Valencia. Ik meen dat MjB deze ook heeft geschoten, wij stonden op het balkon en konden de sterren vangen haha, was echt precies voor ons dat ze knalden. :D

Waren meerdere cakes van zo'n 23 euri, zijn voor dat geld zeker leuk te doen, Falcon was er ook zo eentje. :)

Overigens was het confettiblok van de Pyroshopping een aanfluiter, die van El Fallero was geweldig, harde crackling erin, veel en mooie confetti, super!

nee, ik bedoel niet het filmpje maar hoe duur ze zijn.

Filmpje die Fred postte was toevallig, maar niet bedoeld als antwoord op jouw vraag.

Antwoorden zijn overigens op te zoeken op het forum, maar vooruit;

De salutecakes van 50s zijn niet meer te koop, tegenwoordig zijn enkel de 25s Sound King's er nog in de kleuren blauw, groen en rood, kleur is tempoverschil. Prijs is 20 euri per cake. :wink:

De Crossfire was dit jaar €60,- bij de Pyroshopping.

Ik zag ook dat ze bij Pyroshopping 3 soorten Trueno Rockets verkopen

-Trueno Rockets N.o 3
-Trueno Rockets N.o 5
-Trueno Rockets N.o 7

Zit hier nog een knal verschil tussen?
En welke hadden jullie?

-Roy-

Iemand meer info? ik zou deze ook willen aanschaffen maar hoe groot is het verschil? Zag dat de nr 3 al te koop is voor 18 euro per 12 stuks.

Hoe groot het verschil er tussen is, das nogal lastig zeggen he :wink:
Er zit verschil tussen ja, no7 gaat het hardst.
Als je toch in Valencia bent, stook ze dan lekker allerdrie :D

het verschil tussen nr.5 en nr. 7 vind ik best groot en het prijsverschil dik waard.
Als je deze overdag afsteekt en je kijkt goed zie je zelfs zoon klein druk/damp golfje er van afkomen.
wel hebben ze een hele lange slappe ronde stok.

volgens mij koopt elke nederlander daar hetzelfde vuurwerk :p heb bijna alles in uit deze thread al gehad xD

Aanraders:
borrachos
traca's
dikke blokken
shell kitjes
trueno rocket nr 7
+ een honderdtal verschillende vlinders :p

Als je 's avonds voor de castillo in het park bent op een wat drukkere plek, ja dan heb je wel grote kans dat ze het afpakken. Vorig jaar regelmatig gezien. Maar overdag is er weinig aan de hand, zolang je het maar niet op de verkeerde plaatsen stookt.

als je het nu gewoon bij de spullen houd die ze gedogen ?
waarom perse borachos en trueno rockets als je weet dat ze dat niet echt op prijs stellen ? je bent te gast daar, gedraag je daar dan ook naar....

Dit vind ik dus zo vreemd, het is legaal te kopen maar ze vinden het dus niet OK als het gebruikt word? Beetje hetzelfde als het gedoogbeleid softdrugs in NL als ik het goed begrijp.

Back
Bovenaan