Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

11027785_775917195852109_2622565304069854937_o.jpg

Hallo,
Ik wil vrijdag naar pyroshop alleen zie tussen de acties 2 verschillende bermuda's staan.
De black bermuda 50st voor 6,00
Bermuda origineel 100st voor 12,00

Welke kan ik het beste nemen?
Alvast bedankt
Gr Djowie

Ik denk dat je het ook in de winkel kunt vragen, ze zullen je vast goed kunnen antwoorden.

Zag de nieuwsbrief met de Halloween acties voorbij komen;

mysteryitems2015.jpg

couponkortingen_2015.jpg

Even de complimenten naar de Pyroshop uit, voor toch elke keer die aanbiedingen en de goede halloween avond.

Leuke goodybag met leuke items en verassingen.

Met de herfstacties de cake Darkages gehaald bij Pyroshop, dat is de JW5021. Er is daar nog geen topic van maar is een aardige cake:

Weer even een berichtje van onze kant.
Binnenkort komen er zeker updates en aanbiedingen online.
Voor nu zijn we open van woensdag tot zondag.
Vanaf september kun je weer 7dg per week onze winkel bezoeken.

Ik zou jullie wel willen aanraden om de website eens compleet te updaten. De site is totaal niet up to date, er staan overal advertenties en het ziet er gewoon slordig uit. (Ik zit op mijn mobiel op de site).
De website doet echt afbreuk aan al jullie leuke producten, mooie winkel en vriendelijke personeel.

Ik zou jullie wel willen aanraden om de website eens compleet te updaten. De site is totaal niet up to date, er staan overal advertenties en het ziet er gewoon slordig uit. (Ik zit op mijn mobiel op de site).
De website doet echt afbreuk aan al jullie leuke producten, mooie winkel en vriendelijke personeel.

Mee eens, graag een flinke update!

Niet in combinatie met andere actie's en aanbiedingen. Nou er zijn geen aanbiedingen dus die bon is vast op alles geldig.

Back
Bovenaan