Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Ziet er weer gaaf uit haha, de beelden van vorige edities zagen er leuk op YouTube. Knallers zijn scherp geprijsd dit jaar in België trouwens! :)

Ik was zojuist de website van pyroshop aan het bekijken en kwam een aantal artikelen tegen met een groene strook tussen de cakes. Weet iemand toevallig waarvoor dit dient of wat dit is?
3376abc.png
uranus_628330376.png

De supero is F2 zag ik op de website van Alpeco. Als ze echt maar max 0,5 gram hebben vind ik het eerder een soort oplichting....

Pyroshop heeft wel veruit de beste aanbiedingen dit jaar, veel blokken met korting, 1+1, nieuwe producten. En dat al sinds september

De supero is F2 zag ik op de website van Alpeco. Als ze echt maar max 0,5 gram hebben vind ik het eerder een soort oplichting....

Dat verklaard wel de prijs. Maar bij de Zena P1 knallers staat er ook op de Alpeco site 'F2' . Dus dat klopt dan weer niet.

daar kwam ik ook achter toen ik thuis kwam, ze geworden aangeboden als de oude supero's en de verpakking is hetzelfde maar er zit maar 0.5 in, lijkt niet eens op de oude. net een nitraatje met een papiertje eromheen gewikkeld zodat het een vlinder lijkt. flinke miskoop dus

Dat is piepschuim, om de cake "groter" te laten lijken. Stabieler dient het niet echt voor.. aangezien piepeschuim niks weegt. Je betaald dus voor -lucht- lekker links laten liggen.

Dat is wel degelijk voor de stabiliteit, groter lijken is niet het idee erachter. Sterker: er is bewust gekozen om het piepschuim te laten zien om misleiding te voorkomen.

Dat is wel degelijk voor de stabiliteit, groter lijken is niet het idee erachter. Sterker: er is bewust gekozen om het piepschuim te laten zien om misleiding te voorkomen.

Jaja, en in de winkel liggen alle cakes op hun zij zodat de klant een goede inschatting kan maken van het piepschuimgehalte. Laat me niet lachen zeg, dit is de enigste importeur in Belgie die dit klaarspeelt. Mensen keihard bezeiken met piepschuim tussen de tubes en knallers van welleer vullen met 0.5 gram en deze verkopen als harde knallers. Volgensmij ben je dan echt verkeerd bezig als bedrijfje.

Ik kwam eerst vaker bij de piroshop en heb me altijd afgevraagd waarvoor dat piepschuim diende, maar mij ga je daar niet meer zien.

Jaja, en in de winkel liggen alle cakes op hun zij zodat de klant een goede inschatting kan maken van het piepschuimgehalte. Laat me niet lachen zeg, dit is de enigste importeur in Belgie die dit klaarspeelt.

16 shots met piepschuim kost 15 euro..... en 1 + 1 gratis.
Dat is een normale prijs voor een 16 shots cake, met of zonder piepschuim.

16 shots met piepschuim kost 15 euro..... en 1 + 1 gratis.
Dat is een normale prijs voor een 16 shots cake, met of zonder piepschuim.

Dat is inderdaad een prima aanbieding, ik heb nog wat cakes opgezocht waarbij ik me toch echt afvraag waarom hier piepschuim is gebruikt (buiten de cake groter te laten lijken).

3227-1.jpg
3364.jpg
3394-3D副本.jpg
Daarbij de prijs van de supreme plaza is €150 dus 2 euro per shot! Dit zijn toch buiten proportionele marktprijzen. Voor dit geld heb je elders in Baarle betere flowerbeds met meer shots.

Of neem de happy flower 100 shots 1,2 inch flowerbed.
4 cakes van 245 gram (dus 1 kilo kruit) voor €150 euro.

Nogmaals ik heb hier altijd met plezier vuurwerk gekocht maar het idee bedrogen te worden met hetgeen wat je koopt is echt niet fijn.

@Kaboem25 van post #870
Op de site staat dat het harde vlinder zijn, dus daar ga je ook van uit. Het is echt weer jammer om te lezen dat ze een nitraatje hebben ingewikkeld met een vlinder papiertje en dat de knal ook echt dik achteruit is gegaan.

De nieuwe knallers zijn inderdaad F2 knallers, ik zag ze net op een filmpje. Voor maximaal 0.5gr flash lijkt het wel goed te knallen!

Iemand ervaring met die 7sh Titanium Clouds van Pyro Valenciana?

Het is de Clouds of Thunder in het klein. Zelfde tempo, tails, salutes en dan zonder finale. Zag ze bij een aantal compilaties voorbij komen en alle schieters reageren allemaal hetzelfde: onder de indruk en dat het bizar is wat er uit zo'n klein potje kan komen. Denk dat het van Pyroshop de hardste salute cake is samen met Clouds of Thunder en Brocade Thunder.

Back
Bovenaan