Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

14522991_975884832522010_1687273423482704738_n.jpg

afgelopen week hier geweest, een hoop pijlen zijn uitverkocht en de Valencia 25 meter traca ook. daar kwam ik juist voor dus dikke drama

Ik zie dat de Pyroshop een compound cake van 209 shots verkoopt.

Compound en doorlontboxen in het algemeen worden / zijn toch verboden in België door de 1kg regel?

Mis ik iets?

Hoeveel kruit heeft dit ding?

compound%20fireworks%20flyer.jpg

Ze verkopen ook weer de Nitrate Thunders, Super spanish crackers (Bonbridge) en oude Thumping Thunders (vermoedelijk die met roze crêpe van Original), zie ik zojuist.. Jawel, men moet van hun voorraden af voor juli 2017. :D

Is volgens mij ook gewoon een nieuw product, evenals de Spanish crackers die nu aangeboden worden. Het is dan verder gewoon teren op een goede naam uit het verleden, klappen zoals de eerste versie zie ik nitraten op de Belgische markt niet zo snel meer doen.

Is volgens mij ook gewoon een nieuw product, evenals de Spanish crackers die nu aangeboden worden. Het is dan verder gewoon teren op een goede naam uit het verleden, klappen zoals de eerste versie zie ik nitraten op de Belgische markt niet zo snel meer doen.

zou mij eerlijk gezegt ook niks verbazen, aangezien ze ook de complete artwork van de verpakking china thunder 100 hebben gejat...:s
maar de echte van bonbridge (rip) zullen ze nooit evenaren;)

Dat komt omdat het zoals je rechtsonder kunt zien geen Compound maar Compount is... :wink: :D

Hehe xD

Maar ff ernstig... is er niemand die hier meer info over heeft?
Misschien een reactie van de Pyroshop zelf ofzo?
Kan begrijpen dat het druk is, maar dit is geen reclame.

1kg kruit max en nu opeens compound??
Niemand?
Heb ik een topic niet gezien ofzo?

Balen dat zij enkel op vrijdag en zondag open zijn, terwijl buurman Loots enkel op zaterdag open is :bonk: 1 van de 2 is de pineut

Website is inderdaad niet meer up to date, maar een kijkje op de site geeft wel meer duidelijkheid over de openingstijden. Op de website staat hierover het volgende:
Openingstijden gelden voor 2017:
Maandag Gesloten
Dinsdag Gesloten
Woensdag 10:00 - 17:00 (12/4 , 26/4 en 10/5 dicht)
Donderdag Gesloten
Vrijdag 10:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag 10:00 - 17:00

Back
Bovenaan