Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Afgelopen vrijdag met de man van xtremerides een bezoekje gebracht aan de pyroshop. Erg leuke knusse winkel waar gastvrijheid bovenaan staat! Bij binnenkomst wordt er gelijk gevraagd of je even iets te drinken wilt na die rit naar Baarle toe. We hebben even de tijd genomen om even goed rond te kunnen kijken in de winkel en natuurlijk een babbeltje te maken. Tijdens de Halloween strooide ze met flinke aanbiedingen en de winkel was leuk versierd. Helaas waren een aantal nieuwe producten nog niet binnengekomen waaronder de 5 inch profi mine! Erg benieuwd hiernaar :D Hieronder een video van ons bezoek aan Pyroshop in Baarle!

Groetjes Limburgs Vuurwerk Team

vlinderactie.jpg

Pyroshop Nieuwsbrief: KORTING tot 70% en 2 halen 1 betalen op alle vlinders!
Van de Vertigo en Inferno is er een beperkte voorraad beschikbaar! Wees er snel bij want op is echt op! Maxmaal 1 per klant.

Om misverstanden te voorkomen, krijg je dan wanneer 10 pakjes Supero's koopt er 10 gratis of werkt dit maar voor 1 pakje?

Pyroshop Nieuwsbrief: KORTING tot 70% en 2 halen 1 betalen op alle vlinders!
Van de Vertigo en Inferno is er een beperkte voorraad beschikbaar! Wees er snel bij want op is echt op! Maxmaal 1 per klant.

Super actie! Die vertigo zet ik sowieso al extra op mijn lijstje.

Versta ik het goed als ik zeg dat de klanten deze bon nodig hebben om de inferno, rapido en vertigo te kunnen meenemen aan de prijs van €15/37,50 per stuk met een maximum van 1 per klant. Én dat de klanten deze bon ook nodig hebben om vlinders te kunnen kopen aan 1+1, waarbij die 1+1 geldt op elk type vlinder en waarbij het niet uitmaakt hoeveel ik er van elk type vlinder meeneem?

Laatst bewerkt:
Vorige week hier voor het eerst geweest. Viel me eigenlijk tegen. Winkel was erg statisch en het personeel nodigde niet uit. Kwa vuurwerk ben ik er nog niet heel bekend, heb er daarom ook niets gekocht. Ze hadden wel veel acties.

vroege_vogel_actie_za.jpg

Vroege vogels opgelet!! Vorige keer gemist? Geen zorgen! We gaan het gewoon nog een keer doen! Dit maal op de zaterdag! Wederom 25% korting op het gehele assortiment tussen 09:00 en 10:00 s'ochtends! Waarschuwing! Alleen voor vroege vogels!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk:

Back
Bovenaan