Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Sinterklaas Winactie bij Pyroshop Vuurwerk

Sinterklaas Winactie bij Pyroshop Vuurwerk

pyroshop_sinterklaas.jpg

Leuke winactie op onze website!
Ga naar www.pyroshop.be, log in of maak een account aan als je die nog niet hebt en zet je schoen!
Wie weet win jij wel de hoofdprijs, een Traca 100 meter!

Heb voor de leuk (eigenlijk om te tanken) een rondje baarle gedaan.
Zo ook weer bij deze winkel.
Heb wat leuke matjes gekocht.
Wederom weer prima geholpen!
Het lijkt elke keer beter te worden met de service van deze zaak.
Hulde aan Pyroshop!
Ook weer bedankt voor het cadeautje!
In mijn ogen is deze zaak langzaam de andere winkels in België aan het inhalen!
Ook dat mag een keer gezecht worden!!

De service is goed maar vooral het vuurwerk wat pyroshop verkoopt is van erg goede kwaliteit. Ze kwamen als eerst een echte goede traca, de supero's en andere mooie spullen. De matten zijn ook van erg goede kwaliteit! Mag inderdaad wel gezegd worden 3xh!

4,50 voor 5 meter lont!

Ik stond een paar dagen terug in jullie shop met de vraag of jullie lont hadden. Dat was zo.

Jullie verkoper wist de prijs en de lengte niet. Dan is hij naar achter gelopen om het te vragen en wist mij te vertellen dat het 4,5€ voor 10meter was... Heb ik toch wel gelijk lont meegenomen..

De service is goed maar vooral het vuurwerk wat pyroshop verkoopt is van erg goede kwaliteit. Ze kwamen als eerst een echte goede traca, de supero's en andere mooie spullen. De matten zijn ook van erg goede kwaliteit! Mag inderdaad wel gezegd worden 3xh!

traca's hadden ze al jaaaren geleden voor het eerst bij alpeco. ;)

Afgelopen oud en nieuw heb ik de shell rockets en ring thunders van de Pyroshop afgeschoten. De shell rockets vond ik zeer goed, mooie ronde boeketten met een flinke burstknal. De Ring Thunder waren ook leuk, vooral het uiterlijk van de pijlen is indrukwekkend :wink: , en de knallen zijn ook goed. Voor 40 euro vind ik ze alleen iets te prijzig, als ze dit jaar weer in de aanbieding zijn neem ik ze zeker weer mee!

Filmpjes:

Bijlagen

• IMG_0469 - kopie.jpg
    IMG_0469 - kopie.jpg
    165,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan