dieter
VWC lid
Beste vuurwerkliefhebbers,
Niet heel erg bekend maar net over de grens in Duitsland vind 1 maal per jaar Pyroforum plaats.
Een gezellige bijeenkomst van vele pyro mensen en pyro bedrijven.
Een aantal jaren geleden begon het als een kleine bijeenkomst van ca 80 man maar inmiddels waren er vorig jaar reeds ca 350 man.
Het is een interesante happening ( voor de gene die niet naar Valencia gaat tenminste ) waar veel te zien is op het gebiet van pyrotechniek zowel binnen als buiten.
Enekel deelnemers van vorig jaar Nico, Weco, Glowfire, Galaxis, Exolo, Pyrotronixs, Keller, Explo enz.enz.
Beide avonden vinder er diverse demo's door een aantal bedrijven plaats.
De vrijdag is besloten de zaterdag is er op een nagelegen terrein demo's grootvuurwerk.
Sommige echt een demo van anderen een show.
Het vind dit jaar plaats op 19 en 20 maart.
Zodra ik meer info heb over deze dagen zal ik het jullie laten weten.
In onderstaande link Pyroforum Haltern 2009:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=9995&highlight=pyroforum+haltern
Niet heel erg bekend maar net over de grens in Duitsland vind 1 maal per jaar Pyroforum plaats.
Een gezellige bijeenkomst van vele pyro mensen en pyro bedrijven.
Een aantal jaren geleden begon het als een kleine bijeenkomst van ca 80 man maar inmiddels waren er vorig jaar reeds ca 350 man.
Het is een interesante happening ( voor de gene die niet naar Valencia gaat tenminste ) waar veel te zien is op het gebiet van pyrotechniek zowel binnen als buiten.
Enekel deelnemers van vorig jaar Nico, Weco, Glowfire, Galaxis, Exolo, Pyrotronixs, Keller, Explo enz.enz.
Beide avonden vinder er diverse demo's door een aantal bedrijven plaats.
De vrijdag is besloten de zaterdag is er op een nagelegen terrein demo's grootvuurwerk.
Sommige echt een demo van anderen een show.
Het vind dit jaar plaats op 19 en 20 maart.
Zodra ik meer info heb over deze dagen zal ik het jullie laten weten.
In onderstaande link Pyroforum Haltern 2009:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=9995&highlight=pyroforum+haltern