Pyrodise oprichter opgepakt

Lekker beeld geeft dat ook weer, dat een organisator van een legaal evenement gewoon dik crimineel actief was in het zwarte pyrocircuit. Koren op een molen.

Ding is wel; wat kan hij eraan doen dat ie opgepakt is? Opzet lijkt me sterk (nokken met geld als op borgtocht vrij) met de straf die hem nu boven het hoofd hangt. Om hem te verdenken dat het sowieso oplichting zou zijn geweest puur omdát het een fout baasje was, is ook te kort door de bocht veroordelen. Dat komen we nooit te weten.

Ding is nu wel dat er nu (nog) niks officieel geannuleerd is. Zonder eerlijke afhandeling door de (een?) rest van het organiserende team valt er op de verzekering wrs niks te verhalen....

Laatst bewerkt:
Ding is wel; wat kan hij eraan doen dat ie opgepakt is? Opzet lijkt me sterk (nokken met geld als op borgtocht vrij) met de straf die hem nu boven het hoofd hangt. Om hem te verdenken dat het sowieso oplichting zou zijn geweest puur omdát het een fout baasje was, is ook te kort door de bocht veroordelen. Dat komen we nooit te weten.

Ding is nu wel dat er niks geannuleerd is. Zonder eerlijke afhandeling door de (een?) rest van het organiserende team valt er op de verzekering wrs niks te verhalen....
Maakt geen donder uit of het vooropgezet is wat mij betreft, het zegt genoeg over de kringen waarin de organisatie verkeert. Dat is op zichzelfstaand dusdanig risicovol dat de kans op slagen van dit project laag was. En dat is waar het probleem hem in ligt.

Laatst bewerkt:
Ja ik had al zoon vaag vermoeden dat heel dat pyrodise nooit wat ging worden. Zena probeert al jaren de Trophy opnieuw te organiseren. Zelfs zoon groot proffesioneel bedrijf krijgt het niet meer van de grond.

Dan komen er wat toffe kereltje met veel connecties en een idee, voor een show met 16" etc, ik twijfelde al aan de haalbaarheid dus gelukkig geen kaartjes gekocht in deze opwelling.

Nu is de organisator opgepakt met vanalles en nog wat,
Veel ellende voor die gozer, en zeker gezien ze het geld in beslag hebben genomen, kun je er vanuit gaan dat het nooit meer terugkomt bij de consument.

Ik kan die man enkel nog sterkte wensen en de rest van de organisatie ook!.
Maar ergens bliezen ze hoog van de toren zonder de daadwerkelijke haalbaarheid te kunnen garanderen.

Dat dit nu gebeurt is natuurlijk heel erg zuur voor iedereen, ook voor de personen i. De organisatie die wel alles netjes willen doen en afhandelen, want zij worden er nu scheef op aangekeken.

Er zijn alleen maar verliezers in deze!!

Net als men op het punt staat om de tickets terug te betalen strooit te politie roet in het eten, wat een toeval!

De afgelopen maanden hebben ze op een escape lopen broeden. En tada, niemand krijgt ze geld terug, ze verschuilen zich achter alles en iedereen en niemand neemt verantwoordelijkheid. Heel toevallig wouden ze dit weekend iedereen terugbetalen. Toeval bestaat niet. Iedereen die erbij betrokken is zijn stuk voor stuk een stelletje ratten.

Wat een vervelend nieuws.
Tot op heden lees ík nergens een verband tussen de aanhouding in België en het festival in Duitsland.

Kan iemand mij uitleggen hoe een heel festival geannuleerd wordt door de aanhouding van 1 persoon?

Dezelfde geldt voor de update via de mail danwel de terugbetaling, zoiets hangt toch niet af van 1 persoon.

Mocht die aangehouden persoon wél geld achterover gedrukt hebben en daarvoor veroordeeld worden (oplichting). Dan is het een kwestie van aangifte doen en een schadevergoeding vragen. Het door het OM in beslag genomen geld kan dan gebruikt worden om slachtoffers schadeloos te stellen.

Het een en ander is nog niet duidelijk…

Wat een vervelend nieuws.
Tot op heden lees ík nergens een verband tussen de aanhouding in België en het festival in Duitsland.

Kan iemand mij uitleggen hoe een heel festival geannuleerd wordt door de aanhouding van 1 persoon?

Dezelfde geldt voor de update via de mail danwel de terugbetaling, zoiets hangt toch niet af van 1 persoon.

Mocht die aangehouden persoon wél geld achterover gedrukt hebben en daarvoor veroordeeld worden (oplichting). Dan is het een kwestie van aangifte doen en een schadevergoeding vragen. Het door het OM in beslag genomen geld kan dan gebruikt worden om slachtoffers schadeloos te stellen.

Het een en ander is nog niet duidelijk…
Je geeft een duimpje bij mattenfreak, die zegt let op met uitingen. En dan nog vragen naar de bekende weg.

Eeeeuhm een stel mini post fanaten die met grote regelmaat de wet overtreden en onze hobby verneuken met een emotioneel argument zodat commentaar persoonlijk is en word want hoe kan je nou tegen een memorial zijn. Die gasten zetten met regelmaat een openbare weg af met een hele zooi vw . En dan zijn mensen verbaasd dat ze er met een 100k+ vandoor zijn. Kappen nou hoor. Heb sowieso nooit gesnapt waarom er ook maar 1 persoon deze loopneuzen volgt of verheerlijkt. Doen niets anders dan de hele hobby verneuken. En als je de opzet nog niet snapt dan heb je een draai zon voor je hoofd 😂 even los daarvan. Wel leuk bedacht...

Je geeft een duimpje bij mattenfreak, die zegt let op met uitingen. En dan nog vragen naar de bekende weg.
De uitingen waar mattenfreak op doelde, neem ik aan, gaat over iedereen betrokken ratten noemen.
De vraag die ik stel is kennelijk voor jou “de bekende weg.” Kan jij mij het antwoord geven?
Of vind je verder dat ik respectloze uitingen deed?

Ik snap jouw opmerking niet zo.

Zeker de bekende weg voor mij ja. En nee ik ga jou zeker het antwoord hier op niet geven. Ik vind het niet verstandig om hier insinuaties te vragen/maken.
Iets met mensen die meelezen op een forum enzo.
Hoop dat je mij nu snapt.

Back
Bovenaan