Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maakt geen donder uit of het vooropgezet is wat mij betreft, het zegt genoeg over de kringen waarin de organisatie verkeert. Dat is op zichzelfstaand dusdanig risicovol dat de kans op slagen van dit project laag was. En dat is waar het probleem hem in ligt.Ding is wel; wat kan hij eraan doen dat ie opgepakt is? Opzet lijkt me sterk (nokken met geld als op borgtocht vrij) met de straf die hem nu boven het hoofd hangt. Om hem te verdenken dat het sowieso oplichting zou zijn geweest puur omdát het een fout baasje was, is ook te kort door de bocht veroordelen. Dat komen we nooit te weten.
Ding is nu wel dat er niks geannuleerd is. Zonder eerlijke afhandeling door de (een?) rest van het organiserende team valt er op de verzekering wrs niks te verhalen....
Je geeft een duimpje bij mattenfreak, die zegt let op met uitingen. En dan nog vragen naar de bekende weg.Wat een vervelend nieuws.
Tot op heden lees ík nergens een verband tussen de aanhouding in België en het festival in Duitsland.
Kan iemand mij uitleggen hoe een heel festival geannuleerd wordt door de aanhouding van 1 persoon?
Dezelfde geldt voor de update via de mail danwel de terugbetaling, zoiets hangt toch niet af van 1 persoon.
Mocht die aangehouden persoon wél geld achterover gedrukt hebben en daarvoor veroordeeld worden (oplichting). Dan is het een kwestie van aangifte doen en een schadevergoeding vragen. Het door het OM in beslag genomen geld kan dan gebruikt worden om slachtoffers schadeloos te stellen.
Het een en ander is nog niet duidelijk…
De uitingen waar mattenfreak op doelde, neem ik aan, gaat over iedereen betrokken ratten noemen.Je geeft een duimpje bij mattenfreak, die zegt let op met uitingen. En dan nog vragen naar de bekende weg.