• BELANGRIJK!

De media maakt graag gebruik van aannames, vaak kloppen feiten niet en worden onderwerpen en stellingen op een andere manier opgesteld waardoor vuurwerk sowieso negatief in de media komt. De media kan flinke ergernissen opleveren, maar alle media mag en zal geplaatst blijven worden, of het nu positief of negatief is m.b.t. vuurwerk.

Er zijn de laatste jaren tal van discussies op het forum ontstaan bij nieuws over verkeerd gebruik, gevaar, vernielingen en overlast waarbij de sfeer onderling ook vaak gespannen werd. Wij zullen vanaf dit jaar ook strenger toezien op de sfeer in de topics en waar nodig waarschuwen en topics sluiten.

Pyrodise oprichter opgepakt

Waarom zou vuurvent überhaupt 1 cent moeten terug betalen. Geloof mij maar dat vuurvent zelf ook enorm baalt hoe dit allemaal is gegaan. En vuurvent of de andere promotors zijn geen van alle schuld eraan dat dit evenement niet doorgaat. Die schuld ligt bij de organisatie. Of er geld word terug betaald weet niemand. Ik zelf heb kaarten gekocht met verzekering dus ik ga er vanuit dat ik mijn geld gewoon terug zie.
ik vermoed dat de verzekering niet denkt als het evenement wordt afgeblazen wegens overtreding van de wet door de organisatoren etc..

Wel eens...ik denk dat vuurvent weinig eraan kan doen. Die zat niet in die organisatie maar promote die show omdat hij ook freak is.

Ik herhaal mn wens dat de organisatie gewoon effectief moet gaan communiceren vanaf nu. Even uitleg geven met af en toe een update. Geld is denk ik niet weg maar staat geblokkeerd op een rekening ivm die strafzaak. Geef tekst en uitleg en een timeframe aan de gedupeerden, dat voorkomt al veel speculatie zoals nu.

• Like
Waarderingen: Opa
Jullie begrijpen het verkeerd, vuurvent moet niks terug betalen, maar dit wordt nu als excuus gebruikt vanuit de gehele organisatie, ik doelde niet specifiek op vuurvent
Heb jij iets van de "organisatie "gehoord dan? Hebben ze iets gezegd tegen je??

Ik heb een bericht gestuurd naar het email adres van de organisatie met het beleefde verzoek om te informeren en te communiceren met de kaarthouders. Ik wacht dat even af.

Ik heb zojuist een duidelijke email gekregen van pyrodise waarin wordt gesteld dat ik netjes mijn geld terug ga krijgen omdat het niet is gelukt met de vergunningen.

Ik had al eerder prive met de organisatie gemailt en na enige tijd een normale email terug gekregen dat ze ermee bezig waren en dat iedereen zn geld terug zou krijgen.

Het is echt jammer wat er gebeurd is maar als ze dit verder netjes afhandelen is het wat het is en hoop ik dat pyrodise in de toekomst nog eens probeert zon dikke show van de grond te krijgen.

Hier ook een mail ontvangen. Had er nog steeds vertrouwen in dat het goed kwam. Even afwachten wat we exact moeten doen voor de restitutie.

Bepaalde actie vereist om geld terug te krijgen, later bekend te worden.

Ok, onderneem ik die actie. Want ik koop pas weer kaartje als, zoals omschreven, alles echt rond is en de vvk weer open gaat.

Lang heb ik de hoop gehouden op een goede afloop van deze show, iets waar ik echt nog bij wilde zijn. Uit respect voor Dirkie, en mijn laatste beetje vuurwerk passie.
Helaas...
Uit de grond van mijn hart, voor mij hoeft het niet meer. Het interesseert me niet meer wat de redenen zijn, wie of wat verkeerd doet.
Voor mij is het klaar. Ik wil me geld terug, dat kan ik vandaag de dag beter gebruiken.
Sorry!

Back
Bovenaan