Pyrodise oprichter opgepakt

Had een paar weken geleden wel weer wat vertrouwen dat het door zou gaan. Lijkt er nu op dat het van de baan is. Even afwachten, maar de verhalen zijn ieder geval niet positief.

Dat zo iemand het zou consumeren met de jaarwisseling zou me zeker niet verbazen, maar zó niveau handelaar had ik niet perse verwacht nee

Je verwacht het niet he. Dat geld gaan we niet meer zien. Zuur dit.
waarom trek je deze conclusie? De organisatie heeft aangegeven dat ze als de datum in mei niet gehaald word ze terugbetalen en ik verwacht ook dat ze dat gaan doen...

Ik had trouwens 3 vip tickets besteld dus ben benieuwd...:)

waarom trek je deze conclusie? De organisatie heeft aangegeven dat ze als de datum in mei niet gehaald word ze terugbetalen en ik verwacht ook dat ze dat gaan doen...

Heb je het artikel gelezen met waarvoor hij gepakt is? Als hij dat geld beheerde zie je niets terug. En ik denk niet dat de rest van de organisatie iedereen gaat terug betalen

Heb je het artikel gelezen met waarvoor hij gepakt is? Als hij dat geld beheerde zie je niets terug. En ik denk niet dat de rest van de organisatie iedereen gaat terug betalen
uhh nee, ik kan dat artikel niet vinden. Kun je een linkje plaatsen??

Ik weet wel dat als iemand vuurwerkhandel doet of er op andere manier aan verdiend het automatisch als "witwassen"wordt aangemerkt. Ze blokkeren en nemen dan echt alle bankrekeningen in beslag, ook bijvoorbeeld een rekening waarop alleen het salaris wordt afgestort.

Ben benieuwd, heel onfortuinlijk dit maar echt veel meer dan afwachten kan ik niet doen...jammer jammer, klonk zo gaaf..

Laatst bewerkt:
uhh nee, ik kan dat artikel niet vinden. Kun je een linkje plaatsen??

Ik weet wel dat als iemand vuurwerkhandel doet of er op andere manier aan verdiend het automatisch als "witwassen"wordt aangemerkt. Ze blokkeren en nemen dan echt alle bankrekeningen in beslag, ook bijvoorbeeld een rekening waarop alleen het salaris wordt afgestort.

Ben benieuwd, heel onfortuinlijk dit maar echt veel meer dan afwachten kan ik niet doen...jammer jammer, klonk zo gaaf..

Op basis van wat er allemaal gespeeld heeft, daar hoeven we niet meer opnieuw in te gaan, voor mij persoonlijk is het wel duidelijk helaas. Ik hoop echt voor jou dat je een refund krijgt, 750 euro is niet mis. :(

Maar klein detail wat ik misschien mis.. waar staat precies dat de beste man de organisator is?

Misschien heeft hij er helemaal niks mee te maken en wordt het artikel door de "fraude" plegende organisatie misbruikt

Ik zeg niet dat het zo is maar ook dat is een mogelijkheid. Hoop voor de mensen dat ze hun geld terug krijgen maar van een kale kip kun je niet plukken....

Het is simpel, geld moet terug. Als inderdaad de enige betrokkene opgepakt is en moet brommen dan zal het iedereen die heeft geadverteerd voor dit evenement sieren om open kaart te spelen, wie wat woe. Simpelweg alles op tafel.
Zeg niet dat je de oorzaak bent maar je gaat ook zeker niet vrij uit, kaarten zijn gekocht door de naamsbekendheid/bereik.
Hoop op een correcte afhandeling en dan met name voor de VIP ticket houders.

Het is simpel, geld moet terug. Als inderdaad de enige betrokkene opgepakt is en moet brommen dan zal het iedereen die heeft geadverteerd voor dit evenement sieren om open kaart te spelen, wie wat woe. Simpelweg alles op tafel.
Zeg niet dat je de oorzaak bent maar je gaat ook zeker niet vrij uit, kaarten zijn gekocht door de naamsbekendheid/bereik.
Hoop op een correcte afhandeling en dan met name voor de VIP ticket houders.
ik heb 3 vip kaarten gekocht.

Echt jammer dit maar totdat ik van de organisatie doorkrijg dat ik mn euros niet terug krijg blijf ik toch geloven in het fantsoen van mensen. Ik zit voor 1k in de min, ik vind het jammer maar zal er geen boterham minder door eten. Waar ik meer van baal is dat die show niet doorgaat, dat klonk als een unieke ervaring..

Los van de aanzienlijke straffen voor vuurwerkhandel duurt de afhandeling van dit soort zaken vaak erg lang. Hangende het onderzoek is de hele financiele handel en wandel van de verdachte dan geblokkeerd.

Ik vind ook dat de organisatie even een communique uit moet gooien met informatie en kaarthouders middels updates op de hoogte moet houden. Kleine moeite lijkt me.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: bkc
Maar klein detail wat ik misschien mis.. waar staat precies dat de beste man de organisator is?

Misschien heeft hij er helemaal niks mee te maken en wordt het artikel door de "fraude" plegende organisatie misbruikt

Ik zeg niet dat het zo is maar ook dat is een mogelijkheid. Hoop voor de mensen dat ze hun geld terug krijgen maar van een kale kip kun je niet plukken....
Precies dit, maar je ziet dat vuurvent dit nu als reden gebruikt om mensen niet terug te betalen. Hoe het werkelijk zit weet ik niet maar het stinkt wel.

Precies dit, maar je ziet dat vuurvent dit nu als reden gebruikt om mensen niet terug te betalen. Hoe het werkelijk zit weet ik niet maar het stinkt wel.
Waarom zou vuurvent überhaupt 1 cent moeten terug betalen. Geloof mij maar dat vuurvent zelf ook enorm baalt hoe dit allemaal is gegaan. En vuurvent of de andere promotors zijn geen van alle schuld eraan dat dit evenement niet doorgaat. Die schuld ligt bij de organisatie. Of er geld word terug betaald weet niemand. Ik zelf heb kaarten gekocht met verzekering dus ik ga er vanuit dat ik mijn geld gewoon terug zie.

Back
Bovenaan