Pyroclasm *Nieuw 2025*

Even om alle 'oneerlijkheid' uit de wereld te scheppen.

Ik was al eerder 'bang' dat ze niet op tijd zouden aankomen of wellicht niet genoeg... Dit ontstond bij mij na het nieuws van de Cairo Crackling. Ik dacht bij mezelf "dit laat ik me niet overkomen bij de boxen van Pro-Xplosion aan de hand van de 1.3G filmpjes". Ik heb dus bij 5 verschillende winkeliers de boxen van Pro-Xplosion besteld. De 3 stuks Pyroclasm bij 3 verschillende winkeliers, bij iedere winkelier 1 in bestelling om m'n kansen te spreiden. Maar bij iedere winkelier dus geleverd gekregen. En de andere Pro-Xplosion boxen ook.

Even om alle 'oneerlijkheid' uit de wereld te scheppen.

Ik was al eerder 'bang' dat ze niet op tijd zouden aankomen of wellicht niet genoeg... Dit ontstond bij mij na het nieuws van de Cairo Crackling. Ik dacht bij mezelf "dit laat ik me niet overkomen bij de boxen van Pro-Xplosion aan de hand van de 1.3G filmpjes". Ik heb dus bij 5 verschillende winkeliers de boxen van Pro-Xplosion besteld. De 3 stuks Pyroclasm bij 3 verschillende winkeliers, bij iedere winkelier 1 in bestelling om m'n kansen te spreiden. Maar bij iedere winkelier dus geleverd gekregen. En de andere Pro-Xplosion boxen ook.
Ik heb besteld bij Vuurwerktoppers, ga ervan uit dat als ik bestel via Vuurwerktoppers dat het dan rechtstreeks geleverd wordt aan de dealer. Mocht ik er morgen komen dan geven ze mij de “hoofdprijs” die ik betaald heb maar terug als het niet geleverd kan worden.

LET OP: Ik had tijdens het filmen per ongeluk op STOP geklikt :frusty:Dus het filmpje in twee delen. Sorry daarvoor.

Tja... begint positief! Maar presteert toch ondermaats... boeketgrootte: voldoende. Burst oké. Kan beter, maar kan ook slechter. Bepaalde uitwerkingen lijken totaal niet lekker gevuld. Dit ligt ver, mijlen ver van de 1.3G varianten af. Voor de prijs... ondermaats in 1.4G! De finale was écht écht écht heel S L E C H T!

Riakeo blijft aan de top!

Originele filmpje rond 01:00 online in 4K beeldkwaliteit. Deze komt via WhatsApp.

LET OP: Ik had tijdens het filmen per ongeluk op STOP geklikt :frusty:Dus het filmpje in twee delen. Sorry daarvoor.

Tja... begint positief! Maar presteert toch ondermaats... boeketgrootte: voldoende. Burst oké. Kan beter, maar kan ook slechter. Bepaalde uitwerkingen lijken totaal niet lekker gevuld. Dit ligt ver, mijlen ver van de 1.3G varianten af. Voor de prijs... ondermaats in 1.4G! De finale was écht écht écht heel S L E C H T!

Originele filmpje rond 01:00 online in 4K beeldkwaliteit. Deze komt via WhatsApp.
Dankje, vindt hem er zo nog helemaal niet verkeerd uitzien!

Niet slecht hoor!! Mooi blok wel! Uiteraard niet zo indrukwekkend als de 1.3, maar eerlijk? Dit voor 1.4 NL’se markt met alle kooiloze meuk dat er ronddwaalt? Eey ik ben blij 😍 dank voor de beelden, wordt gewaardeerd!

Kon veel slechter, al ben ik wel benieuwd hoe de anderen presteren, heb zelf Radiant Detonation en Blast Fury

Ja? €160 in de Freak is veel hoor... hij maakte op mij niet echt indruk. De omstandigheden daartegen waren echt super! De Elegance zou veel meer impact/indruk achterlaten verwacht ik voor hetzelfde geld... of de Artificial...

Ik snap wat je zegt

het is nog even moeilijk te zien op deze film maar vooral de echt hangende goude serie aan schoten en die finale is niet de kwaliteit die we hadden verwacht.

verdere schoten lijken me goed gevuld en prima over te komen, zeer benieuwd hoe de overige boxen presteren met minder of geen goud.

Menig product van Wolff, rubro en lesli doen nagenoeg het zelfde voor minder zeg maar..

Geen KLAPPER tot nu toe maar voor de prijs die ik betaald heb voor andere boxen ook echt niet slecht.. (hopelijk krijg ik ze gewoon)

Laatst bewerkt:
Ja? €160 in de Freak is veel hoor... hij maakte op mij niet echt indruk. De omstandigheden daartegen waren echt super! De Elegance zou veel meer impact/indruk achterlaten verwacht ik voor hetzelfde geld... of de Artificial...
Mis wel de rammende crackling finale van de 1.3 versie. We gaan het meemaken of ik hem überhaupt krijg morgen. Zo niet, ook geen probleem 😜

Moet je nagaan dat ik €199,99 neer heb gelegd voor deze bak.

niet slecht nee, maar ten opzichte van de prijs en de startvideo is dit wel een beetje matig. Hoop maar dat die blaze torrent en radiant detionation wat beter uit de verf komen

Back
Bovenaan