Pyroclasm *Nieuw 2025*

Ik heb er 3 in bestelling staan waarvan 1 voor in het showtje. Van dit expemplaar ben ik zeker, die resereer ik voor mezelf dan ook voor in het showtje. Als de andere 2 net zo keurig geleverd worden... gaat er één daarvan de 29ste de lucht in;)

Of gaat deze de lucht in... maar net hoe je het bekijkt. Maar alsnog de 29ste.
vanavond om 00:01 is het de 29e dus kom maar door vanavond! :thumbup:

Nog een filmpje, geen idee welke versie dit is. Maar voor mijn gevoel komt de burst/spreiding iets minder over als in bovenstaande filmpjes. Nog steeds moker vet trouwens. Kan ook het filmpje en de omstandigheden zijn.
Prachtige bak! Wat mij betreft wel vooravond materiaal.

Prachtige bak! Wat mij betreft wel vooravond materiaal.

Ja nou... het punt is dat de eerste batch écht "extraordinary" goed was, zoals Riakeo het zou omschrijven... maar in de tweede batch 1.3G (meest recente video’s) lijkt het tempo slordig en onnauwkeurig.

(Nog) geen idee hoe de 1.4G is natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Omdat je dan rustig kunt genieten, of heb voor middernacht nog dikkere bakken ? Als dat ding zo is, als op dit filmpje, ga ik na de tijd even naar binnen voor wat me time :angel: :p
Rustig genieten!

Sterke voorkeur om hem dan niet tussen al het andere geweld te zien/horen.

• Like
Waarderingen: heho
1000292265.jpg
1000292266.jpg

Ik heb ze alle drie geleverd gekregen. Vanavond gaat er dus één exemplaar de lucht in :handsup: Rond 00:00u/00:30u komt er een filmpje online.

Voor de jongens die ze niet geleverd hebben gekregen vanwege beperkte voorraad: dat zou goed kunnen kloppen. Een winkelier waar ik de Pyroclasm heb besteld gaf aan dat de afspraak met Cafferata 20 stuks per product was. Uiteindelijk kreeg hij echter slechts 9 Pyroclasm en 11 Infero Burst geleverd. De overige artikelen wél gewoon 20.

Mijn exemplaar heb ik ontvangen omdat ik daar één van de eersten was die de Pro-Xplosion dozen besteld had.

Het lijkt er sowieso op dat dit echte hardlopers zijn, in combinatie met het feit dat meerdere winkeliers minder geleverd hebben gekregen. Alles lijkt uitverkocht te zijn van de originele Pro-Xplosion boxen. Misschien dat er nog ergens een winkelier is met voorraad. Zo niet, dan zijn de Private Label boxen een goed alternatief! Die zijn minder bekend dan de originele Pro-Xplosion boxen, maar zeker ook erg mooi.

Bijvoorbeeld de Last Dance van VuurwerkPap. De 1.4G variant van de Apex Ignition 1.3G.

Hopelijk is Pro-Xplosion een serieuze concurrent van Riakeo! De prijs ligt in ieder geval ongeveer op hetzelfde niveau. Nu nog hopen dat het geen VuurwerkToppers “plofjes” zijn.

Bekijk bijlage 1823246
Bekijk bijlage 1823247

Ik heb ze alle drie geleverd gekregen. Vanavond gaat er dus één exemplaar de lucht in :handsup: Rond 00:00u/00:30u komt er een filmpje online.

Voor de jongens die ze niet geleverd hebben gekregen vanwege beperkte voorraad: dat zou goed kunnen kloppen. Een winkelier waar ik de Pyroclasm heb besteld gaf aan dat de afspraak met Cafferata 20 stuks per product was. Uiteindelijk kreeg hij echter slechts 9 Pyroclasm en 11 Infero Burst geleverd. De overige artikelen wél gewoon 20.

Mijn exemplaar heb ik ontvangen omdat ik daar één van de eersten was die de Pro-Xplosion dozen besteld had.

Het lijkt er sowieso op dat dit echte hardlopers zijn, in combinatie met het feit dat meerdere winkeliers minder geleverd hebben gekregen. Alles lijkt uitverkocht te zijn van de originele Pro-Xplosion boxen. Misschien dat er nog ergens een winkelier is met voorraad. Zo niet, dan zijn de Private Label boxen een goed alternatief! Die zijn minder bekend dan de originele Pro-Xplosion boxen, maar zeker ook erg mooi.

Bijvoorbeeld de Last Dance van VuurwerkPap. De 1.4G variant van de Apex Ignition 1.3G.

Hopelijk is Pro-Xplosion een serieuze concurrent van Riakeo! De prijs ligt in ieder geval ongeveer op hetzelfde niveau. Nu nog hopen dat het geen VuurwerkToppers “plofjes” zijn.
Dan hoop ik dat rieze net zo coulant is bij mij om ze toch uit te leveren. Kijk erg uit naar je beelden😍 maar als k hem toch niet krijg, dan f you met je drie stuks🙈

Back
Bovenaan