Pyroclasm *Nieuw 2025*

Poeh kan niet wachten, jammer dat er nog geen beelden zijn.
Heb hoge verwachtingen van deze bak, hoop dat Pro Xplosion ze ook waar gaat maken met 1.4.. en anders gewoon pech!

• Like
Waarderingen: ATF
Laten we aub geen verkeerde indruk wekken er zijn geen straat/consument filmpjes van de 1.4 versie, alleen filmpjes van Pro Xplosion zelf en dat is lastig vergelijkingsmateriaal (of je het zo in de straat krijgt).
Alle consument filmpjes die je nu ziet komen uit Duitsland/Italië en grote kans dat dit alleen de 1.3 versie betreft.

Laatst bewerkt:
Er zijn i.d.d. nog geen filmpjes gemaakt in NL van dit spul dat klopt.
Er waren wat demo's die ze op de lijst hadden staan,maar die demos zijn afgelast.
Geen idee of er nog een demo komt waar producten van deze lijn inzitten ??
De beelden buiten die van de productvideo om,daarbij is het i.d.d. onbekend welke versie het is.
Ik kreeg alleen het idee dat degene waarop ik reageerde wellicht die andere video's niet had gezien,dus vandaar een deel van m'n reactie ;-)

Er waren wat demo's die ze op de lijst hadden staan,maar die demos zijn afgelast.
De beelden buiten die van de productvideo om,daarbij is het i.d.d. onbekend welke versie het is.
Ik kreeg alleen het idee dat degene waarop ik reageerde wellicht die andere video's niet had gezien,dus vandaar een deel van m'n reactie ;-)
Aha zo!
Geen idee, het zou mooi zijn als ze nog op een demo geschoten worden!
Ik denk zelfs dat als je deze als vuurwerkverkoper uit de bunker haalt, hem afsteekt en nu de beelden deelt.. dat je er nog geld voor zou kunnen vragen ook :p

Oké... belofte maakt schuld. Als alle producten daadwerkelijk uitgeleverd worden... Lang verhaal kort:

Cakes: Nirto + Dynamite
Compound: Pyroclasm

Op de 29ste scenario 1: mooi weer (geen regen, niet al te veel wind) gaat de 29ste de Pyroclasm de lucht in. Filmpje zal hier gepost worden rond 00:00-00:30 de 29ste op de 30ste.

Op de 29ste scenario 2: minder weer (wat meer wind waardoor effecten kunnen verwaaien) gaat de 29ste de Nirto + Dynamite cake de lucht in. Filmpje zal hier gepost worden rond 00:00-00:30 de 29ste op de 30ste.

Ik hoop zelf natuurlijk op Scenario 1 want ik vind de Pyroclasm een ontzettend mooie compound en ben heel benieuwd naar de presentatie in 1.4G en de kwaliteit. Anders kunnen we alsnog met de Nirto + Dynamite (30mm) cakes een goed beeld schetsen hoe Pro Xplosion in 1.4G presteert. Hopelijk hebben wij met z'n allen een goed gokje genomen om deze artikelen te bestellen aan de hand van de 1.3G artikelen en de 1.4G productfilmpjes.

Laatst bewerkt:
Wees blij dat die demo is afgelast.
Demo is afgelast omdat ze kooi producten gingen schieten 🙈 Met andere woorden ze wilde de 1.3 versies gaan schieten en de klanten voor de gek houden.

Oké... belofte maakt schuld. Als alle producten daadwerkelijk uitgeleverd worden... Lang verhaal kort:

Cakes: Nirto + Dynamite
Compound: Pyroclasm

Op de 29ste scenario 1: mooi weer (geen regen, niet al te veel wind) gaat de 29ste de Pyroclasm de lucht in. Filmpje zal hier gepost worden rond 00:00-00:30 de 29ste op de 30ste.

Op de 29ste scenario 2: minder weer (wat meer wind waardoor effecten kunnen verwaaien) gaat de 29ste de Nirto + Dynamite cake de lucht in. Filmpje zal hier gepost worden rond 00:00-00:30 de 29ste op de 30ste.

Ik hoop zelf natuurlijk op Scenario 1 want ik vind de Pyroclasm een ontzettend mooie compound en ben heel benieuwd naar de presentatie in 1.4G en de kwaliteit. Anders kunnen we alsnog met de Nirto + Dynamite (30mm) cakes een goed beeld schetsen hoe Pro Xplosion in 1.4G presteert. Hopelijk hebben wij met z'n allen een goed gokje genomen om deze artikelen te bestellen aan de hand van de 1.3G artikelen en de 1.4G productfilmpjes.
Ondanks dit scenario heb ik hem toch maar besteld (Pyroclasm) n.a.v. jouw filmpje beslis ik later of die naar de vooravond gaat of dat deze voor de Elegance komt in de afsluiting. 😂

Ondanks dit scenario heb ik hem toch maar besteld (Pyroclasm) n.a.v. jouw filmpje beslis ik later of die naar de vooravond gaat of dat deze voor de Elegance komt in de afsluiting. 😂

Haha deal! Schiet jij dan de Batch '25 van de Elegance zodat ik kan beslissen of die naar de vooravond gaat of dat deze voor de Pyroclasm komt in de afsluiting? :p

Haha deal! Schiet jij dan de Batch '25 van de Elegance zodat ik kan beslissen of die naar de vooravond gaat of dat deze voor de Pyroclasm komt in de afsluiting? :p
Hahaha… nee sorry 😂 heb er maar 1. Heb die van 2024 al de wind ingejaagd vorig jaar 😩. Over de 2025 batch van de Elegance maak ik me totaal geen zorgen.

In dit filmpje wordt de volledige lijn geschoten, ze zeggen dat het cat F2 is. Nou ben ik niet heel goed op de hoogte wanneer iets 1.3 en 1.4 is... Maar zou het kunnen betekenen dat dit in Nederland geleverd wordt?

Vanaf 6:05

Back
Bovenaan