Pyroclasm *Nieuw 2025*

Poeh kan niet wachten, jammer dat er nog geen beelden zijn.
Heb hoge verwachtingen van deze bak, hoop dat Pro Xplosion ze ook waar gaat maken met 1.4.. en anders gewoon pech!

• Like
Waarderingen: ATF
Laten we aub geen verkeerde indruk wekken er zijn geen straat/consument filmpjes van de 1.4 versie, alleen filmpjes van Pro Xplosion zelf en dat is lastig vergelijkingsmateriaal (of je het zo in de straat krijgt).
Alle consument filmpjes die je nu ziet komen uit Duitsland/Italië en grote kans dat dit alleen de 1.3 versie betreft.

Laatst bewerkt:
Er zijn i.d.d. nog geen filmpjes gemaakt in NL van dit spul dat klopt.
Er waren wat demo's die ze op de lijst hadden staan,maar die demos zijn afgelast.
Geen idee of er nog een demo komt waar producten van deze lijn inzitten ??
De beelden buiten die van de productvideo om,daarbij is het i.d.d. onbekend welke versie het is.
Ik kreeg alleen het idee dat degene waarop ik reageerde wellicht die andere video's niet had gezien,dus vandaar een deel van m'n reactie ;-)

Er zijn i.d.d. nog geen filmpjes gemaakt in NL van dit spul dat klopt.
Er waren wat demo's die ze op de lijst hadden staan,maar die demos zijn afgelast.
Geen idee of er nog een demo komt waar producten van deze lijn inzitten ??
De beelden buiten die van de productvideo om,daarbij is het i.d.d. onbekend welke versie het is.
Ik kreeg alleen het idee dat degene waarop ik reageerde wellicht die andere video's niet had gezien,dus vandaar een deel van m'n reactie ;-)
Aha zo!
Geen idee, het zou mooi zijn als ze nog op een demo geschoten worden!
Ik denk zelfs dat als je deze als vuurwerkverkoper uit de bunker haalt, hem afsteekt en nu de beelden deelt.. dat je er nog geld voor zou kunnen vragen ook :p

Back
Bovenaan