Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geef dan de rest maar aan mij1e cake los zou een hardloper zijn. De rest mogen ze houden.

Eens, de rest is prachtig!Ik vind dat middenstuk.. falling leaves of wat voor naam ze het ook geven maar zonde van het kruit!
Denk dat dat foutje is, zit niet zo in productfilm, mist burstlading.Ik vind dat middenstuk.. falling leaves of wat voor naam ze het ook geven maar zonde van het kruit!
Hij gaat echt niet komen zoals in het filmpje op de vorige pagina. GBV heeft nou ook niet echt de allerbeste reputatie in kwalitatieve uitwerkingen hier op het forum. En Pangu zoals we die kenden bestaat niet meer (en dat kunnen we opvatten als een groot compliment naar het oude Pangu).
Als ik in jou schoenen stond... had ik m'n geld ergens anders aan uit gegeven.
Maar mocht je te spreken zijn over de 30mm boeketten als wat we bij de Tomahawk hebben gezien, dan zul je hier ook vast over te spreken zijn. Persoonlijk noem ik dat echter eerder 30mm plofjes...
GBV en Pangu 2023 kun je al niet vergelijken met 2024, en hoe dat in 2025 is weten we niet.Hij gaat echt niet komen zoals in het filmpje op de vorige pagina. GBV heeft nou ook niet echt de allerbeste reputatie in kwalitatieve uitwerkingen hier op het forum. En Pangu zoals we die kenden bestaat niet meer (en dat kunnen we opvatten als een groot compliment naar het oude Pangu).
Als ik in jou schoenen stond... had ik m'n geld ergens anders aan uit gegeven.
Maar mocht je te spreken zijn over de 30mm boeketten als wat we bij de Tomahawk hebben gezien, dan zul je hier ook vast over te spreken zijn. Persoonlijk noem ik dat echter eerder 30mm plofjes...
GBV en Pangu 2023 kun je al niet vergelijken met 2024, en hoe dat in 2025 is weten we niet.
Ik had vorig jaar de Tomahawk 2024 - gewoon omdat er zoveel gedoe over was in 2023 - en was 1 van de toppers hier in de straat (van zo'n 25 compounds totaal).
Jullie zijn de eerste die het weten!Als deze in de buurt komt van het filmpje is het nog steeds een schitterende bak. Hoe realistisch het filmpje is zullen we pas na 1 januari weten.