Pyro Wizard [Compound] *NIEUW 2025*

Vind die crackling op het einde zo ontzettend afdoen na de prachtige multicolour effecten die er voor zitten.

• Like
Waarderingen: GMP
Ik vind dat middenstuk.. falling leaves of wat voor naam ze het ook geven maar zonde van het kruit!

Ik vind dat middenstuk.. falling leaves of wat voor naam ze het ook geven maar zonde van het kruit!
Denk dat dat foutje is, zit niet zo in productfilm, mist burstlading.

Ik blijf het een prachtig ding vinden, zou er helaas moeite voor moeten doen te krijgen wat nu niet meer in de plannen past (of ik zou ze moeten aanpassen). Prijs blijft ook wel fors, bij gebrek aan voorkomen in acties hier.

Was nog even aan het neuzen op verschillende sites. Deze lijkt een beetje op de achtergrond te zijn verdwijnen kwa aandacht. Maar voor €116 twijfel ik sterk om deze er nog in de gooien……!!

Hij gaat echt niet komen zoals in het filmpje op de vorige pagina. GBV heeft nou ook niet echt de allerbeste reputatie in kwalitatieve uitwerkingen hier op het forum. En Pangu zoals we die kenden bestaat niet meer (en dat kunnen we opvatten als een groot compliment naar het oude Pangu).

Als ik in jou schoenen stond... had ik m'n geld ergens anders aan uit gegeven.

Maar mocht je te spreken zijn over de 30mm boeketten als wat we bij de Tomahawk hebben gezien, dan zul je hier ook vast over te spreken zijn. Persoonlijk noem ik dat echter eerder 30mm plofjes...

Hij gaat echt niet komen zoals in het filmpje op de vorige pagina. GBV heeft nou ook niet echt de allerbeste reputatie in kwalitatieve uitwerkingen hier op het forum. En Pangu zoals we die kenden bestaat niet meer (en dat kunnen we opvatten als een groot compliment naar het oude Pangu).

Maar mocht je te spreken zijn over de 30mm boeketten als wat we bij de Tomahawk hebben gezien, dan zul je hier ook vast over te spreken zijn. Persoonlijk noem ik dat echter eerder 30mm plofjes...

Thx voor je uitgebreide antwoord! Ik heb een uitgebreide collectie en dan laat ik deze staan.

GBV en Pangu 2023 kun je al niet vergelijken met 2024, en hoe dat in 2025 is weten we niet.
Ik had vorig jaar de Tomahawk 2024 - gewoon omdat er zoveel gedoe over was in 2023 - en was 1 van de toppers hier in de straat (van zo'n 25 compounds totaal).

GBV en Pangu 2023 kun je al niet vergelijken met 2024, en hoe dat in 2025 is weten we niet.
Ik had vorig jaar de Tomahawk 2024 - gewoon omdat er zoveel gedoe over was in 2023 - en was 1 van de toppers hier in de straat (van zo'n 25 compounds totaal).

Daar heb je helemaal gelijk in. We kunnen op dit moment eigenlijk niets zinnigs zeggen over Batch ’25. Wat we wél met zekerheid kunnen stellen, is dat het filmpje op de vorige pagina helaas onrealistisch is in vergelijking met wat je straks daadwerkelijk in de straat zult krijgen. In die video komt de burst zelfs beter tot zijn recht dan bij menig Riakeo-blok met hetzelfde effect. Het lijkt mij onrealistisch dat de fabrikant achter GBV dat “zomaar even” gaat evenaren of overtreffen. Zeker niet binnen de huidige regelgeving.

Daarnaast zou het voor GBV buitengewoon onverstandig zijn om de compound op deze manier te laten produceren. Iedere 'nono' kan zien dat deze zo meteen afgekeurd zou worden. Cake 1 direct afkeur. En cake 2 ongelukkig ook.

Als deze in de buurt komt van het filmpje is het nog steeds een schitterende bak. Hoe realistisch het filmpje is zullen we pas na 1 januari weten.

Back
Bovenaan