Pyro + Papel

Heb deze al voor eur 320 voorbij zien komen. Dan nog steeds veel te duur voor mij ��

Laatst bewerkt:
Was ergens eerder dit jaar in een actie. Weet niet waar meer. Goedkoopste wat ik nu vind is eur 400, ff googelen...

We hebben deze met 3 man gekocht. Dan is het nog te doen en zit het net boven mijn max. van 100 euro per product. Al heb ik me daar met de Escape from Hell ook niet aan gehouden. Ik wil toch een keer die grote bakken geprobeerd hebben voor het helemaal verboden wordt. Kijk erg uit naar deze bak!

Ah! Bij Huisman vuurwerk staat hij nog erop voor dat bedrag.

Deze shop is dan ook gesloten. Tonen van alle producten ook de adviesprijs en niet de daadwerkelijke prijs. Vaak rond oktober/november gaat de shop open en zijn de prijzen dan ook aangepast.

Precies wat Spinner zegt: op onze site staan op dit moment alleen de adviesprijzen omdat onze webshop gesloten is. Meestal gaan we ergens in september, dus wat eerder dan Spinner schreef, open en dan staan ook de aanbiedingsprijzen vermeld. Uitzondering hierop zijn de CAT.1-artikelen omdat die het hele jaar door bij ons in de winkel te koop zijn, hiervoor kun je in onze sportwinkel terecht.

Maar dat is dus de reden dat je op dit moment de Adviesprijs van deze enorm dikke bak ziet. Zou ook een beetje raar zijn als ik beweer dat deze nergens dat gekost heeft maar bij ons dat wel zou kosten... :wink:

Geweldige bak en net zo overtuigend als met de jaarwisseling. Ondanks de afstand op de demo waren dit indrukwekkende boeketten.

Echt bizar goed gewoon. Dik 4 minuten lomp het gas erop en geen seconde dat het saai wordt. Ongekend dit, deze zal en moet er komen dit jaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt bizar goed gewoon. Dik 4 minuten lomp het gas erop en geen seconde dat het saai wordt. Ongekend dit, deze zal en moet er komen dit jaar.

Als het om lomp gas erop gaat.
Ben je met de motherload van Magnum vuurwerk dan niet beter af? Net zoveel schoten maar 2,5 kg kruit meer en ook nog eens goedkoper te vinden in de freakacties.

Back
Bovenaan