Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gekocht met pijn in mn beurs. 390 waar ik alles koopAls deze voor een echte freak prijs te krijgen was had ik em al lang gekocht. Misschien wel 2x maar nu is ie gewoon te duur.
Deze combi is echt alles eigenlijk.. Prachtige box! Als ik het goed begrijp krijg je dus 2 dozen met daarin weer 2 dozen, dus 4 in totaal.
Kun je deze ook gewoon apart afsteken?
Film or it didnt happen2020 versie leuk maar niet bijzonder. Had er meer van verwacht
Ik dacht dat ik de 2020 Batch zou krijgen, maar dit was de 2019 Batch. Helaas kan ik niets zeggen over de 2020 Batch, maar deze box... ohhh wat een heerlijk ding is het ook. Hij heeft werkelijk alles in huis en de kwaliteit spat er van af! Elk boeket, elk effect is "on point". Denk dat iedereen hier zwaar van heeft genoten en ik ben blij hem gehad te hebben! Zijn broertje "The Joker" vond ik een stuk minder, maar daar zal ik natuurlijk een aparte post over schrijven. De gedachte van de buurtshow was na het laatste salvo van de 2x de Special 4 met gouden boeketten te beginnen met het salvo van gouden boeketten van de Pyro en Papel, maar de Special 4 liep al snel ongelijk dus startte ik de Pyro en Papel bij het laatste salvo van de eerste Special 4. Kijk en geniet:
Op 1.45 tot 5.38
Op de site van Vuurwerktotaal staan de pyro en papel nu los van elkaar. Bekijk bijlage 66760
zie deze bij een winkel in deventer nog als combi staan