Pyro + Papel

Als deze voor een echte freak prijs te krijgen was had ik em al lang gekocht. Misschien wel 2x maar nu is ie gewoon te duur.

Deze combi is echt alles eigenlijk.. Prachtige box! Als ik het goed begrijp krijg je dus 2 dozen met daarin weer 2 dozen, dus 4 in totaal.

Kun je deze ook gewoon apart afsteken?

Deze combi is echt alles eigenlijk.. Prachtige box! Als ik het goed begrijp krijg je dus 2 dozen met daarin weer 2 dozen, dus 4 in totaal.

Kun je deze ook gewoon apart afsteken?

Een compound mag maximaal 2kg kruit bevatten. Hier zit 7.5 kilo in. Je krijgt dus 4 losse compounds die je zelf met elkaar moet verbinden. Zo werkt iedere dubbele triple of quatro compound. Dus ja je kan ze apart afsteken.

Hopelijk is dat een ervaringskwestie of een maandagochtend exemplaar, want zoals ik hem heb gezien op demo's zou ik hem nog graag eens in de straat zien.. hopelijk is 'ie niet aangepast!

Ik dacht dat ik de 2020 Batch zou krijgen, maar dit was de 2019 Batch. Helaas kan ik niets zeggen over de 2020 Batch, maar deze box... ohhh wat een heerlijk ding is het ook. Hij heeft werkelijk alles in huis en de kwaliteit spat er van af! Elk boeket, elk effect is "on point". Denk dat iedereen hier zwaar van heeft genoten en ik ben blij hem gehad te hebben! Zijn broertje "The Joker" vond ik een stuk minder, maar daar zal ik natuurlijk een aparte post over schrijven. De gedachte van de buurtshow was na het laatste salvo van de 2x de Special 4 met gouden boeketten te beginnen met het salvo van gouden boeketten van de Pyro en Papel, maar de Special 4 liep al snel ongelijk dus startte ik de Pyro en Papel bij het laatste salvo van de eerste Special 4. Kijk en geniet:

Op 1.45 tot 5.38

Ik dacht dat ik de 2020 Batch zou krijgen, maar dit was de 2019 Batch. Helaas kan ik niets zeggen over de 2020 Batch, maar deze box... ohhh wat een heerlijk ding is het ook. Hij heeft werkelijk alles in huis en de kwaliteit spat er van af! Elk boeket, elk effect is "on point". Denk dat iedereen hier zwaar van heeft genoten en ik ben blij hem gehad te hebben! Zijn broertje "The Joker" vond ik een stuk minder, maar daar zal ik natuurlijk een aparte post over schrijven. De gedachte van de buurtshow was na het laatste salvo van de 2x de Special 4 met gouden boeketten te beginnen met het salvo van gouden boeketten van de Pyro en Papel, maar de Special 4 liep al snel ongelijk dus startte ik de Pyro en Papel bij het laatste salvo van de eerste Special 4. Kijk en geniet:

Op 1.45 tot 5.38

Boh, als die toch zoals bovenstaande filmpje nog steeds presteert, dan doe er maar een hoor. Wat een rete gave bak, die blinkers, zo huge! Ook een ontzettend dikke finale. Vette bak hoor!!

Wat een dikke bak ook op jouw film Donderduif. Heel vette box zo, deze moet ik echt een keer in de straat ervaren!

Ik vind dit zelf een heel teleurstellende box. Wat ij betreft gaat er hier maar weinig goed. De effekten zijn goed uitgewerkt. Dat is het wel. Alleen maar l-shape aan een tempo dat de helft is wat het moet zijn, geen afwisseling in de gebruikte effecten. Het gaat maar door met salvo's van meer van hetzelfde in steeds wat andere kleurtjes. Aan het einde voor de zekerheid nog een waaiertje en dat was het wel. Dus voor mij is het echt een enorme teleurstelling. De veel goedkopere (meestal) Shots of Anarchy is een voorbeeld van hetzelfde merk hoe het wel moet al mist die ook een waaier. Ik mis 'm bij die box toch niet.

Back
Bovenaan