Pyro Is Art Vuurwerk video's

Ziet er meer dan prima uit en dat voor 1,49eu. Op de verpakking staat 2 colour. Op film komt dit niet naar voren. Was dit in het echt wel zo of zijn het gewoon 4 dezelfde?

Nee, ik heb geen verschil in kleur gezien. Wel vond ik de twee laatste (met witte folie) wat feller en hoger gaan dan de eerste twee.

Al met al leuke dingen en wat mij betreft zeker een CAT 1 aanradertje!

Leuke films van dat cat 1 ertussen, zit toch best leuk spul bij en deze Star Fountains zijn zeker de moeite waard zeg!

Final Fate, Wolff. Gefilmd met een aardappel maar om een impressie van de cake te geven, toch geüpload. Ik vond m heerlijk klappen en zou m zo weer aanschaffen:

Burning shots 500:

Knetterrotjes:

Ghost Pack, cat1:

Ed Raket Demo finale:

Freakmiddag Breda stoken:

Bunker rondleiding Cees van der Horst, BredaVuurwerk:

Vuurwerk vrienden,

Het was weer een mooie oudjaarsdag. Wat zeg ik? Een prachtige oudjaarsdag! We hebben zwaar genoten en hopen jullie ook! Bij deze wensen wij iedereen de beste wensen en een gezond 2019.

Hierbij ons 12 uur project. Helaas is de finale (24x HL16) door vonkoverslag eerder afgegaan. Vanaf het begin gaat het eerste blok van twaalf stuks en een stukje verder het tweede blok. Desalniettemin toch dik tevreden met deze kleurrijke chaos.

Hierbij onze collectie. Verpakt in een filmpje :

Uiteraard alles netjes ondergebracht bij familie, vrienden en buren.

Back
Bovenaan