Pryzm

is ie niet gewoon te vochtig geweest ?
Heb hem nog over dit jaar dus dan kan ie mooi een jaartje drogen.

Had het gisteren nog over deze cake, dat het niet echt een topper was, maar in mijn herinnering wel een oké cake. Stak deze af en erna een White Red Rebel die natuurlijk fantastisch was en vol over deze heen ging. Ik weet dat ik niet heel teleurgesteld was en heb er ook op gereageerd na die cake dat ie wel oké was, kleuren waren mooi. Heb hem helaas niet gefilmd, maar als ik de films hier zie, dan komt ie echt over als een belabberde cake zeg.
In mijn herinnering dus niet zo slecht als ik hier op film zie, maar heb hem niet gefilmd en kan het dus niet nakijken, balen.

Mijn eerste reactie bij deze cake was dat ik de kleuren combinaties en het effect in het algemeen erg mooi vond. Dat de boeketten niet groot waren of niet altijd goed uit de verf kwamen stoorde mij niet eens. Het is mij al vaker opgevallen dat cakes met dergelijke glitter willows geen grote boeketten hebben en de spreiding niet altijd top is, dus misschien is dit ook wel een lastig effect.

Hier mijn straatfilm:

Eddy.

Een leuke cake met een leuk effect en mooie kleuren, maar zeker geen harde burst of mooie (groote) ronde verspreiding. Ik zou deze cake alleen nog met een goede korting kopen anders niet.

Filmpje van Pryzm, afgestoken rond de Pasen.
Bij voorbaat excuses dat ik mijn telefoon verkeerd vast gehouden heb...

Laatst bewerkt:
Dacht dat een jaartje drogen hem goed zou doen, heb ook het idee dat dat zo is, maar vond hem nog niet denderend helaas.

Hij stond als "upgraded" op de schietlijst en daar voldeed ie inderdaad ook aan. In de straat eens gehad, viel tegen, maar deze viel juist echt positief op tijdens de demo. Toch op het wensenlijstje maar weer.

Als hij zo presteert zoals op de demo, dan vind ik het echt een topper. Prachtige kleurencombinaties! Ik zal hem toch maar weer in de gaten blijven houden.

Deze viel mij in film van de Finale van de demo heel erg op, oke dit zijn er dan wel 18 (denk ik 6x3) tegelijk maar toch, hele gaaf dat paarse met dat oranje goude aan het begin.

Vanaf 7:58:

Back
Bovenaan