Proximo

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Proximo
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 122sh
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

Wow wat blijven veel effecten lang hangen zeg... echt geweldig als dat ook in de productieboxen terug zou komen.

Wat mij betreft de bak van de avond bij Kuiper. Bij veel andere boxen gebeurde niks speciaals, hier wel, leuke effecten.

Mooie box, grote spreiding ook zo te zien, maar wat doen die slappe falling leaves ertussen? Haal dat eruit en de box is gelijk beter

Mooie box, grote spreiding ook zo te zien, maar wat doen die slappe falling leaves ertussen? Haal dat eruit en de box is gelijk beter
Ik vond het juist een mooie toevoeging. Vooral bij de laatste salvo dan lijken die falling leaves echt uit het midden van de boeketten te komen.

Foto van de Riezebos Facebook

80134395_2872945422717090_8583852334193311744_o.jpg

Ik heb diversie producten van Fireworks for All gezien, maar deze stak er wel bovenuit! Begrepen dat de heren em voor €100,- hadden en daarvoor is het een mooie box. Mocht ik em ook treffen voor 100 euro, dan komt deze er ook 2x. Dat vind ik em wel waard.

Lekker tempo en het boeketgrootte komt fors over op de films. De reacties zeggen ook wel genoeg, deze is het overwegen waard als je hem tegenkomt.

Back
Bovenaan