[Verslag] Bezoek Pangu Fireworks - 5 februari 2019

Fijn dat er nu wat meer duidelijkheid is omtrent de nieuwe Pangu producten.
Ik zou het persoonlijk wel doodzonde vinden als er 2 cakes verdwijnen uit de GP1, ik vind het juist geweldig dat er geen eind aan lijkt te komen. Doen dan maar een GP 1,5 met 2x4 cakes :D

Prima verslag! En ik ben benieuwd naar de Colorful City 2.0. Waar ik ook zeer benieuwd naar ben is met wie z'n idee ze wat gaan doen. Zal bijzonder mooi wezen dat ze een box maken precies zoals 1 van ons bedacht had :D

Bedankt voor het verslag en het beantwoorden van mijn vraag!
Mooi om te lezen dat er dit jaar een goed aantal nieuwe producten bij komen! En dat wordt geïnvesteerd in kwaliteit en veiligheid!
Mooi initiatief ook van de nieuwe site. Ik zie ook wat over verzenden, kan dit echt?

Mooi dat de toppertjes waarschijnlijk mogen blijven. Wel jammer van de 20mm potjes. Die waren niet slecht.

Leuk verslag!

Bedankt heren voor dit topverslag! Er gaat dus heel wat veranderen bij Pangu! Dit zullen we dan ook op de voet blijven volgen dit jaar! Zeer benieuwd naar alle nieuwe producten die gaan komen en dat allemaal gewoon uit dezelfde fabriek als voorheen! Een demo later dit jaar met evt uitnodigingen voor leden zal zeker welkom zijn!

Mooi verslag, met heerlijk possitief nieuws. Vooral 15 a 20 nieuwe producten uit de zelfde fabriek doet me heel veel goed. Dat word extra sparen want het zullen alle toppertjes zijn.

Altijd weer genieten,een verslag van het importeurs bezoek lezen! Jammer van de platinum en Silver box,en de shenlong cakejes. Maar zeker begrijpelijk! Colorful City in compound style is mooi nieuws. Hopelijk komt die prachtige glitter willow met crackling mine cake,dit jaar. Voor de rest weer erg benieuwd :D

Mooi verslag mannen en ook mooi dat er vroeg in het jaar duidelijkheid is welke koers Pangu gaat varen dit jaar. Hoop dat de producten op tijd binnen zijn zodat er dit jaar weer een demo geschoten word. Zou helemaal mooi zijn als freaks daar bij aanwezig mogen zijn. Ik ga alvast een deel van mijn budget aan de kant zetten voor de nieuwe Pangu collectie.

Mooi en leuk verslag, maar zijn de foto’s :D ?
Verder lekker de bezem door het assortiment en de echte toppers behouden, goed nieuws. Maar wat mij betreft de GP1 uitbrengen als dubbele compound, dus 2 cakes erbij ipv eruit! (Evt waaier)

Lekker verslag heren! Er zijn weer wat dingen duidelijker geworden. Ik ben heel benieuwd naar de verdere ontwikkelingen van Pangu, toch één van de betere importeurs in mijn ogen.

Thnx voor het verslag heren. Jammer maar ook vreemd dat ze stoppen met de verkoop van losse cakes en dat ze nu alleen te koop zijn in assortimentsvorm of dat er boxen van worden gemaakt. Vraag mij echt af of dit een voorteken is dat straks alle losse cakes gaan verdwijnen. Ik zelf zou dit echt verschrikkelijk vinden, want ik ben nog steeds een groot voorstander van losse cakes boven de boxen...

Thnx voor het verslag heren. Jammer maar ook vreemd dat ze stoppen met de verkoop van losse cakes en dat ze nu alleen te koop zijn in assortimentsvorm of dat er boxen van worden gemaakt. Vraag mij echt af of dit een voorteken is dat straks alle losse cakes gaan verdwijnen. Ik zelf zou dit echt verschrikkelijk vinden, want ik ben nog steeds een groot voorstander van losse cakes boven de boxen...

Dat wordt dus een apart topic maken waarbij we de 3-cake-cakeboxen kunnen splitten, zodat iedereen losse cakes van Pangu kan krijgen :idea: alleen logistiek onhaalbaar... :thumbsup: Misschien kan je dat wel met een paar liefhebbers uit de buurt doen, of een cakebox kopen als de 3 losse cakes je aanstaan.

Mooi en leuk verslag, maar zijn de foto’s :D ?
Verder lekker de bezem door het assortiment en de echte toppers behouden, goed nieuws. Maar wat mij betreft de GP1 uitbrengen als dubbele compound, dus 2 cakes erbij ipv eruit! (Evt waaier)

De foto's en films komen bij het volgende verslag dubbel terug!

Dat wordt dus een apart topic maken waarbij we de 3-cake-cakeboxen kunnen splitten, zodat iedereen losse cakes van Pangu kan krijgen :idea: alleen logistiek onhaalbaar... :thumbsup: Misschien kan je dat wel met een paar liefhebbers uit de buurt doen, of een cakebox kopen als de 3 losse cakes je aanstaan.

Als ze ze niet in compound laten produceren :sad:

Dan kun je toch alsnog de lontjes van mekaar losmaken? Alleen is het dan wat geëikel om ze van het vastgelijmde plankie los te wrikken.

Back
Bovenaan