[PRIJSVRAAG] Win een Splitting Rainbow! - WINNAAR BEKEND

Poh wat en dikke bak om te winnen zeg, kan ik mij niet ff 1 maandje als crewlid afmelden en dan meedoen? :D Geintje natuurlijk, succes iedereen! geen vervelende prijs om te mogen winnen denk ik zo.:thumbsup: Bedankt GBV!

Toch mooi dat er weer meer interactie is en verschillende importeurs dergelijke prijsvragen sponseren. Heb er ook maar een gokje aan gewaagd.

Dikke prijs en we hebben weer een poging gewaagd.
Tis godver nog maar 26 daagjes te gaan… but who’s counting🤣

Ik denk dat ik deze allemaal wel goed heb.... Maar wel een dikke box hoor, al had die crackling van mij achterwege mogen blijven. Op de een of andere manier is deze steeds net van de lijst gevallen, maar is er wel een aantal keer op gekomen. Zou'm graag in mijn collectie willen hebben als sierlijk rust momentje.

Super gave actie weer zeg! Hele mooie box! Bedankt voor het mogelijk maken hiervan! Antwoorden zijn verstuurd!:handsup:

Antwoorden zijn verstuurd; Heel leuk gevonden en hij leek op het eerste gezicht niet zo heel moeilijk.
Bedankt GBV-WECO!!

Leuke prijsvraag! Maar even de vraag of de prijs dan enkel valt op te halen bij een dealer van de lijn waar deze box onder valt, of bv ook bij een proline of weco dealer. Als ik 'm nie kan ophalen, hoef ik ook nie mee te doen nml...

Leuke prijsvraag! Maar even de vraag of de prijs dan enkel valt op te halen bij een dealer van de lijn waar deze box onder valt, of bv ook bij een proline of weco dealer. Als ik 'm nie kan ophalen, hoef ik ook nie mee te doen nml...

Zie post #24. Uitgangspunt is dealer in de buurt :wink:

Back
Bovenaan