[PRIJSVRAAG] Win een Splitting Rainbow! - WINNAAR BEKEND

Heel leuk dat er weer prijsvragen georganiseerd worden! :) Dat hebben we gemist! En dit is ook niet de kleinste prijs :applause:

Mag ik een praktische vraag stellen? Waar dient de prijs opgehaald te worden? Ik zit zelf met nogal een krappe planning tijdens de verkoopdagen, waardoor ophalen bij de thuishaven van GBV/WECO mij tijdtechnisch niet lukt. Ophalen bij een GBV/WECO dealer naar keuze zou voor mij gemakkelijker zijn.

Uitgangspunt is inderdaad een GBV punt zo dichtbij mogelijk voor de winnaar.

Wat een leuke prijsvraag weer.
GBV en VWC bedankt voor het mogelijk maken.
De antwoorden zijn verstuurd.
Succes iedereen!

Natuurlijk heb ik ook een schot gewaagd om deze kleurrijke crossette topper in de wacht te slepen via deze hele leuk opgezette prijsvraag.

prachtige en unieke box. ik heb avonden zitten zwoegen maar de antwoorden gisteren toch op kunnen sturen.

Ook al zou ik deze niet winnen dan nog zou ik deze graag in mijn collectie willen hebben, alleen nergens in Limburg te vinden terwijl er toch een aantal winkeliers zitten die Weco/GBV verkopen. Is het een speciale lijn die maar enkele winkeliers hanteert? Heel jammer dit, want ik hou van dit effect, vooral wanneer dit op deze manier wordt uitgevoerd, gewoon perfect. Degene die deze box wint zal hier zeker met volle teugen van gaan genieten.

Back
Bovenaan