harry janssen
VWC lid
lekker hoor ,blokkie winnen en daarna te horen krijgen dat de oude gekooide artikelen ook alsnog mogen worden uitgeleverd ,topweekFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
lekker hoor ,blokkie winnen en daarna te horen krijgen dat de oude gekooide artikelen ook alsnog mogen worden uitgeleverd ,topweekjij wel ,ga maar los hoorKan ik hier ook een boertje laten?
lucht toch altijd weer op he ,meer schuim op het bokbier en de speciaal biertjes*burp*
Dank je Harry![]()

hahaik heb ook al diverse malen aangegeven aan rubro dat ze ook eerder mogen bekendmaken dat ik de winnaar ben geworden ,maar ???Zou top zijn als deze uitgereikt wordt en dit topic dicht kanhaha

Morgeb de week doormiddenEn weer een dag dichterbij![]()
Zal de grootste spammer hem winnenover een weekje iedereen in afwachten van de winnaar
Ik zeg nixJa de uitwerkingen vind ik niet super, het label wel. De grootste idioten van Nederland stemmen wij tenslotte steevast de Tweede Kamer in.
De winnaar zal niet komen uit dit topicZal de grootste spammer hem winnen?

die vraag is zeker gericht richting benz ?? want die red het nog wel in zijn eentje hoorAch ja, misschien krijgen we dit draadje nog tot 200 pagina's voor de bekendmaking van.

had vandaag trouwens de hertog jan grand prestige in gedachten ,maar met 10 % heb ik hem toch maar laten staan ,met het risico in gedachten wakker te kunnen worden met een bevestigingsmail van een vuurwerksite dat je weer een paar meier vuurwerk hebt bij besteld*burp*
Dank je Harry![]()

Haha je snapte gewoon wat ik bedoelde maar toch disclaimer: Ging uiteraard over de Dutch Idiots 100sh, zeer zeker niet over de Galacticos prachtbak (even voor de zekerheid).Ik zeg nix![]()

Zo dat is ook genieten! Fijne vakantieVakantie ook goed?
Bekijk bijlage 1816800