BENZ
VWC lid
Alleen mijzelf is voldoende, ben niet zo moeilijkEigenlijk zou de overheid deze bak gratis uit moeten leveren aan de hele Nederlandse bevolking.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alleen mijzelf is voldoende, ben niet zo moeilijkEigenlijk zou de overheid deze bak gratis uit moeten leveren aan de hele Nederlandse bevolking.
Zo echt he. Hoop zo voor mijn kleine ventje dat hij (onder begeleiding, meld het even voordat alle comments los gaan) deze bak mag gaan aansteken straks.Goedemiddag mede liefhebber
Zo heb ik er ook eentje, sinds vorig jaar helemaal gek op vuurwerk.Zo echt he. Hoop zo voor mijn kleine ventje dat hij (onder begeleiding, meld het even voordat alle comments los gaan) deze bak mag gaan aansteken straks.
MiddagMiddag
Nog onverantwoordZo echt he. Hoop zo voor mijn kleine ventje dat hij (onder begeleiding, meld het even voordat alle comments los gaan) deze bak mag gaan aansteken straks.
Ja daarom gaat zo snel allemaal.over een weekje iedereen in afwachten van de winnaar
Ja de uitwerkingen vind ik niet super, het label wel. De grootste idioten van Nederland stemmen wij tenslotte steevast de Tweede Kamer in.Mwah. Medium enthousiast hierover. Megaveel ongelukken.
cOssGalac Ti
Lekker zeg!Vakantie ook goed?
Bekijk bijlage 1816800
Nog steeds? en wij maar werken...Vakantie ook goed?
Bekijk bijlage 1816800