BENZ
VWC lid
Big nightmareBeetje eng wil, die tekst onder elk bericht..."Meld"...Doet me denken aan de politie. En dat ik me op oudejaarsdag dan melden moet zodat ik geen vuurwerk kan afsteken...Brrrrrr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Big nightmareBeetje eng wil, die tekst onder elk bericht..."Meld"...Doet me denken aan de politie. En dat ik me op oudejaarsdag dan melden moet zodat ik geen vuurwerk kan afsteken...Brrrrrr.
Alvast oefenen voor oudjaar 2026?Bakkie pleur nu, war drone spelen
Hier gewoon aan t werk zonder koffie.
Jij werkt in UtrechtHier gewoon aan t werk zonder koffie.
Kan is groot dat het verbod er dan is met de nodige gevolgen van dien...Alvast oefenen voor oudjaar 2026?
Gaat niet erger worden dan normaal. Nog 3-4 jaar en iedereen accepteert t.Kan is groot dat het verbod er dan is met de nodige gevolgen van dien...
Precieeeees maatjeeeMaar nu positief zijn over dit jaar, sfeer is goed hier. Gaat een hoop afgestoken worden waaronder wellicht de Galacticos![]()
Hoppaaahhh gas erop. 200 paginas oleeMaar nu positief zijn over dit jaar, sfeer is goed hier. Gaat een hoop afgestoken worden waaronder wellicht de Galacticos![]()
GoedemiddagGoedemiddag
Eigenlijk zou de overheid deze bak gratis uit moeten leveren aan de hele Nederlandse bevolking.
Mwah. Medium enthousiast hierover. Megaveel ongelukken.Eigenlijk zou de overheid deze bak gratis uit moeten leveren aan de hele Nederlandse bevolking.
Goedemiddag mede liefhebberGoedemiddag Galacticos