Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
KakDe winnaar zal niet komen uit dit topic![]()
Dat is t mooisteDe winnaar zal niet komen uit dit topic![]()
Wie?Dat is t miizfd

Ja had ff kleine tia
ja maar een ak meenemen naar een fistfight is wel heel extreem he in dit gevalNooit geschoten, altijd mis
Volgend jaar lekker op vakantie.Nog een dag dichterbij de confrontatie met mij vrouw, hoeveel heb je nou uitgegeven, is dit echt zoveel? Dit is toch duur?! Waarom dan, we hadden ook van op vakantie kunnen gaan?!
Maar goed het is het waard!
Spam spam spam.Sorry maar moest echt aan deze man denken na al die volgespamde pagina's![]()
Wordt helaas en dit jaar en volgend jaar. Nu al door het budget van vuurwerk 2025 heenVolgend jaar lekker op vakantie.
Kiwi?
Wat slechtSorry maar moest echt aan deze man denken na al die volgespamde pagina's![]()
Eigen rekening is goud waardNog een dag dichterbij de confrontatie met mij vrouw, hoeveel heb je nou uitgegeven, is dit echt zoveel? Dit is toch duur?! Waarom dan, we hadden ook van op vakantie kunnen gaan?!
Maar goed het is het waard!
Sorry maar moest echt aan deze man denken na al die volgespamde pagina's![]()
Nah die fout heb ik vorig jaar paar keer gemaakt.had vandaag trouwens de hertog jan grand prestige in gedachten ,maar met 10 % heb ik hem toch maar laten staan ,met het risico in gedachten wakker te kunnen worden met een bevestigingsmail van een vuurwerksite dat je weer een paar meier vuurwerk hebt bij besteld![]()
De levende spamlegende!Sorry maar moest echt aan deze man denken na al die volgespamde pagina's![]()