[PRIJSVRAAG] Win een Galacticos

Dat weet ik wel maar ik wilde het toch even kwijt omdat het me opvalt. Nu sta ik er om bekend nogal opmerkzaam te zijn dus dat het me opvalt is geen wonder natuurlijk. Wat wel een wonder zou zijn is een gewonnen Galacticos met o&n bij mij voor de deur. Nu geloof ik niet echt in wonderen dus komt het eigenlijk gewoon op geluk aan. Nu zeggen ze wel eens dat je geluk af moet dwingen maar ik wil ook weer niet dwingend over komen.

Kort samengevat zou ik die Galacticos best willen winnen.
Valt wel op dit

Broodje Galactico? Galactaco? Schotel Galactico?
Om nog even hierop terug te komen, niet mijn ding maar ja:

Beschrijving van een "broodje Galactico"
Stel je een broodje voor met een kosmisch thema, met kleuren die doen denken aan sterrenstelsels, nevels en sterrenstof. Dit zou kunnen worden bereikt met eetbare kleurstoffen of specerijen, bijvoorbeeld:
  • Brood: Een donker broodje, zoals rogge- of meergranenbrood, bezaaid met zoutkristallen of sesamzaadjes die op sterren lijken.
  • Vulling: Een vulling met verschillende kleuren, zoals paarse en roze kool, rode ui en blauwe kaas, om een galaxy-effect te creëren.
  • Garnering: Een finishing touch met zilveren eetbare glitters of steranijs voor een extra galactisch tintje.

Kortom we posten lekker verder en zonder gekheid; Dit is zo'n knettergave prijs dat het logisch is dat we allemaal ons best doen om de gelukkige winnaar te worden.

Back
Bovenaan