Fryskepyro
VWC lid
Zal denk ik ook zo blijven tot dat winnaar bekent isIedereen is hier gewoon verdomde hebberig, 37 pagina's vol met onzin omdat er iets te winnen valt. Hier ga ik dus niet aan meedoen...
En weer een pagina verder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal denk ik ook zo blijven tot dat winnaar bekent isIedereen is hier gewoon verdomde hebberig, 37 pagina's vol met onzin omdat er iets te winnen valt. Hier ga ik dus niet aan meedoen...
Bizar he..Iedereen is hier gewoon verdomde hebberig, 37 pagina's vol met onzin omdat er iets te winnen valt. Hier ga ik dus niet aan meedoen...
Niet normaal dit..Bizar he..
BizarNiet normaal dit..
I see what you did there.Iedereen is hier gewoon verdomde hebberig, 37 pagina's vol met onzin omdat er iets te winnen valt. Hier ga ik dus niet aan meedoen...
Dat vertel je me nu pas!Het is ook geen verplichting om mee te doen. Is op vrijwillige basis.
Dat weet ik wel maar ik wilde het toch even kwijt omdat het me opvalt. Nu sta ik er om bekend nogal opmerkzaam te zijn dus dat het me opvalt is geen wonder natuurlijk. Wat wel een wonder zou zijn is een gewonnen Galacticos met o&n bij mij voor de deur. Nu geloof ik niet echt in wonderen dus komt het eigenlijk gewoon op geluk aan. Nu zeggen ze wel eens dat je geluk af moet dwingen maar ik wil ook weer niet dwingend over komen.Het is ook geen verplichting om mee te doen. Is op vrijwillige basis.
Wie niet?Dat weet ik wel maar ik wilde het toch even kwijt omdat het me opvalt. Nu sta ik er om bekend nogal opmerkzaam te zijn dus dat het me opvalt is geen wonder natuurlijk. Wat wel een wonder zou zijn is een gewonnen Galacticos met o&n bij mij voor de deur. Nu geloof ik niet echt in wonderen dus komt het eigenlijk gewoon op geluk aan. Nu zeggen ze wel eens dat je geluk af moet dwingen maar ik wil ook weer niet dwingend over komen.
Kort samengevat zou ik die Galacticos best willen winnen.
Weet ik ook niet. Iemand hier die hem niet wil winnen?Wie niet?
BangerWie kent hem niet!
Echt wel. Oud&Nieuw Countdown 2025 en daar zie je dit topic toch echtDe regels zijn als volgt:
Kans maken is heel simpel, post mee in het gezelligste gedeelte van het forum; de Countdown! Uit alle reacties die tot en met 10 november 2025 worden geplaatst zal één winnaar worden gekozen.
Dit topic is geen countdown![]()
Haha, kon het proberen tochEcht wel. Oud&Nieuw Countdown 2025 en daar zie je dit topic toch echt
Ik heb een melding gemaakt van dit bericht. Dit is misleiding en zou uitsluiting van de winactie tot gevolg moeten hebbenDe regels zijn als volgt:
Kans maken is heel simpel, post mee in het gezelligste gedeelte van het forum; de Countdown! Uit alle reacties die tot en met 10 november 2025 worden geplaatst zal één winnaar worden gekozen.
Dit topic is geen countdown![]()
Dan is die onlangs verplaatst, stond volgens mij eerst ergens anders toch?Ik heb een melding gemaakt van dit bericht. Dit is misleiding en zou uitsluiting van de winactie tot gevolg moeten hebben![]()