Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat vroeg je jezelf af?Ik vroeg me af he
Vertel....Ik vroeg me af he
Kom maar op met die vraagIk vroeg me af he
VertelIk vroeg me af he
Wat is het meest unieke product dat jullie ooit afgestoken hebben?Ik vroeg me af he
Kan ik hier niet zeggenWat is het meest unieke product dat jullie ooit afgestoken hebben?
Die goede oude (Alpeco) tijd..Wat is het meest unieke product dat jullie ooit afgestoken hebben?
miljoenklapper ,originele van horsebrand ,grote houten kist die je al met twee man op een steekwagen moet kantelen ,is ruim 30 jaar geleden hoor dus alles is verjaardWat is het meest unieke product dat jullie ooit afgestoken hebben?
idd die periode praat ik ook zo'n beetje overDie goede oude (Alpeco) tijd..
Ja precies. Niet alleen het knalvuurwerk toen. Weet nog goed dat we daar een keer een kegelfontein vandaan hadden, 1,5 kg kruit dat was een ding ongekend. Maar dat was alles in die tijd.idd die periode praat ik ook zo'n beetje over
Ja precies. Niet alleen het knalvuurwerk toen. Weet nog goed dat we daar een keer een kegelfontein vandaan hadden, 1,5 kg kruit dat was een ding ongekend. Maar dat was alles in die tijd.
Geloof het of niet, maar heb in Baarle wel eens de Galactico-mat gehaaldJa precies. Niet alleen het knalvuurwerk toen. Weet nog goed dat we daar een keer een kegelfontein vandaan hadden, 1,5 kg kruit dat was een ding ongekend. Maar dat was alles in die tijd.
HahaGeloof het of niet, maar heb in Baarle wel eens de Galactico-mat gehaald![]()
Ik niet.Geloof het of niet, maar heb in Baarle wel eens de Galactico-mat gehaald![]()
Zo nog de good old chain thunder en die Barely Legal 19 shots