[PRIJSVRAAG] Win een Galacticos

We / Ze kunnen er niks aan doen, het is een verslaving, je hebt nooit genoeg!

Maar je hebt wel gelijk hoor, sommige pyro's slaan een beetje door. :thumbsup:
Is het we of ze? ouwe moraalridder..

Hou toch allemaal op zeg. Hoeveel je besteld hoeft niks uit te maken over je kansen tot winnen van een prijsvraag. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die vinden dat de rijke nog meer belasting moeten betalen. Doe me een lol.

Is het we of ze? ouwe moraalridder..

Hou toch allemaal op zeg. Hoeveel je besteld hoeft niks uit te maken over je kansen tot winnen van een prijsvraag. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die vinden dat de rijke nog meer belasting moeten betalen. Doe me een lol.
Het maakt mij ook geen reet uit hoeveel iemand besteld,zei alleen dat er mensen zijn die voor 5k aan vuurwerk bestellen en daarna elk topic(vooral dit topic)volspammen met onzin om zo nog meer binnen te harken.Zoals gezegd zo zit ik niet in mekaar.Dan heb ik echt zoiets als ik onzin moet posten om meer kans te maken dan maar niet

uit de post;

“”Elk lid die in de aangewezen periode minimaal één keer post in een topic, maakt kans. Hoe meer topics je voorziet van reacties, hoe meer kans je maakt
“”

Duidelijker kan niet.
Je MOET niks, 1x reageren is genoeg om al mee te doen met de loting. Hoe meer posts hoe meer kans (wat enigzins logisch is want je zorgt voor activiteit en interactie op het forum wat goed is voor VWC) voort wat hoort wat.

uit de post;

“”Elk lid die in de aangewezen periode minimaal één keer post in een topic, maakt kans. Hoe meer topics je voorziet van reacties, hoe meer kans je maakt
“”

Duidelijker kan niet.
Je MOET niks, 1x reageren is genoeg om al mee te doen met de loting. Hoe meer posts hoe meer kans (wat enigzins logisch is want je zorgt voor activiteit en interactie op het forum wat goed is voor VWC) voort wat hoort wat.

Best duidelijk toch, elk countdown topic één reactie van voorzien is voldoende :D

Back
Bovenaan