Fryskepyro
VWC lid
alweer naar pagina 16 hoeveel zouden er nog volgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aangenaam Willem.Mijn geld is op, maar ik Willem!
Sorry. Wist niet dat de moraalridder ook meeleest.Zal veel mensen tegen het zere been schoppen maar als ik alleen maar onzin elke dag moet posten om meer kans te maken dan maar niet hoor,de meesten hebben voor duizenden aan vuurwerk gekocht en toch spammen ze dit topic met onzin om nog meer binnen te harken.
Dat is het voordeel het is volledig vrijblijvend om hier aan mee te doen. Maar snap je punt ergens wel.Zal veel mensen tegen het zere been schoppen maar als ik alleen maar onzin elke dag moet posten om meer kans te maken dan maar niet hoor,de meesten hebben voor duizenden aan vuurwerk gekocht en toch spammen ze dit topic met onzin om nog meer binnen te harken.
Ik vind ook dat de mensen met een grote collectie niet mee mogen doen. Deze doos zou me overigens wel over de 25 kilo brengen dus dat zal dan even billenknijpen worden de laatste dagen.Zal veel mensen tegen het zere been schoppen maar als ik alleen maar onzin elke dag moet posten om meer kans te maken dan maar niet hoor,de meesten hebben voor duizenden aan vuurwerk gekocht en toch spammen ze dit topic met onzin om nog meer binnen te harken.
Niks met moraalridder te maken,zo denk ik erover niet meer en niet minder.Btje lopen schooieren en veel typen om meer kans te maken,nee dank uSorry. Wist niet dat de moraalridder ook meeleest.
Het gaat om posten in zoveel mogelijk countdown topics, denk niet dat wanneer je 1 topic volspamt je veel meer kans maakt.Zal veel mensen tegen het zere been schoppen maar als ik alleen maar onzin elke dag moet posten om meer kans te maken dan maar niet hoor,de meesten hebben voor duizenden aan vuurwerk gekocht en toch spammen ze dit topic met onzin om nog meer binnen te harken.
Zal veel mensen tegen het zere been schoppen maar als ik alleen maar onzin elke dag moet posten om meer kans te maken dan maar niet hoor,de meesten hebben voor duizenden aan vuurwerk gekocht en toch spammen ze dit topic met onzin om nog meer binnen te harken.
En dan vervolgens even z’n laatste 10 reacties bekijkenWe / Ze kunnen er niks aan doen, het is een verslaving, je hebt nooit genoeg!
Maar je hebt wel gelijk hoor, sommige pyro's slaan een beetje door.![]()
En dan vervolgens even z’n laatste 10 reacties bekijken![]()