[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Yes, een prijs gewonnen, super bedankt vuurwerkplanet en vuurwerkcrew, hier ga ik iemand mee blij maken.

Ook de andere winnaars gefeliciteerd!

Cool, ik heb een prijs gewonnen! Bedankt Vuurwerkplanet en Vuurwerkcrew voor het organiseren van deze prijsvragen! :thumbsup: En de andere prijswinnaars ook gefeliciteerd uiteraard!

Winnaars gefeliciteerd.geniet van je prijs

Mooi om te lezen dat ik de antwoorden in ieder geval goed had. Was weer een leuke actie. Bedankt crew en lesli

Vraag voor de mods, Puur voor de nieuwsgierigheid ben ik wel benieuwd hoeveel mensen ermee deden en alle antwoorden goed hadden.

Toch wel enkele honderden inzendingen per prijsvraag, zoiets hangt ook af van de afhaallocatie natuurlijk, maar bij deze is dat landelijk en dus geen drempel.
Het verschilt qua percentage van diegenen die alles goed hebben wel sterk per prijsvraag, maar bij deze schat ik zo in dat het er aantal met alles goed tussen de 80% en 90% zit. Met 14-15 prijzen blijft de winkans natuurlijk wel leuk, maar helaas kan niet iedereen winnen.

Gefeliciteerd allen die gewonnen hebben. Wat een dikke prijzen weer. Bedankt Lesli!

Eindelijk een keer sllee goed …. Maar tmocht biet baten 🤣🤣🤣💪.

Gefeliciteerd winnaar! Geniet ervan. Tis jullie gegund hoor!!
Tis bijna zover dat we weer los mogennnnn

Yesss! Super bedankt Vuurwerkplanet en Vuurwerkcrew voor het mogelijk maken van deze prijs!

Ook de andere winnaars gefeliciteerd!

Iedereen bedankt voor de deelname en van harte gefeliciteerd aan alle winnaars :handsup: veel plezier van jullie prijs!

Wauw zie nu dat ik een merchandise pakket heb gewonnen ! Super bedankt, ik ben benieuwd naar de inhoud. Ook alle medewinnaars natuurlijk gefeliciteerd met jullie prijs.
Kan het kloppen dat ik de mail voor de gegevens nog niet heb gehad ?

Stom ik had de TGvolt ipv Midnight express. Aantal schoten volledig over het hoofd gezien. Ik was denk ik net iets te onder de indruk van de artwork op de TGvolt dat ik die in al mijn enthousiasme heb opgeschreven. Winnaars, gefeliciteerd! Enjoy!

Back
Bovenaan