[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Hohoho stop de persen. Vraag 4 moet ook de Mission 131 bevatten. Te koop bij Theo van Huet:

Screenshot_20231221_200209_Chrome.jpg

Ik neem genoegen met een troostprijs Lesli:wink:

In welke post? Kan het even niet vinden.
Edit gevonden #254, maar waarom is deze dan niet meegerekend?

#140 heb ik het voor het eerst gepost, na de bekendmaking ook in post #254

Edit: waarom deze niet is meegerekend weet ik ook niet, maar er waren iig heel veel mensen die het wel goed hadden :p

Ik eis een hertelling haha. Helaas pindakaas. Misschien kan er in de toekomst beter gekeken worden naar de juiste antwoorden door de organisatie om discussie te voorkomen. Verder top prijsvragen en volgend jaar weer een kans:kerst:

Toch is ie niet goedgekeurd aangezien ie er al eerder was en binnen het merk niet als nieuw werd aangemerkt. Voor sommige shops lijkt dit inderdaad wel nieuw, maar vanuit Lesli hebben we de goedgekeurde antwoorden bevestigd gekregen als juist en zij beslissen uiteindelijk.

Volgend jaar hopelijk weer nieuw rondes en nieuwe kansen jongens!

Is er iemand die al iets heeft gehoord van zijn merchandise prijs? Ik heb de carbidshooter gewonnen maar helaas nog helemaal niks gehoord of gezien.

Ik heb een mail gehad dat het merchandise pakket in december verzonden zou worden. Tot op heden nog niets gezien. Maar… december is nog niet voorbij.

Op 1 na is alles vorig week verzonden, zag dat de meeste pakketten vandaag een update hebben gehad om morgen bezorgd te worden, maar nog niet bij alles lijkt dit het geval. DHL heeft het nog altijd druk zo te merken.

Is het wellicht mogelijk om een tracking code te krijgen? Zodat ik weet wanneer ik thuis moet blijven om de bezorger niet mis te lopen.

Zojuist het pakketje ontvangen, nogmaals bedankt. Een RedWire vest, een t-shirt en een zena pet. Het redwire vest is 3 maten te groot, maat XXL. Mochten er liefhebbers zijn, die deze past en deze wil hebben kun je een PB sturen, dan zorg ik dat ie bij iemand terecht komt die er ook echt gebruik van kan maken. image.jpgimage.jpg

Back
Bovenaan