roadrunner
VWC lid
Ben inderdaad bij 8 ook voor The Spy gegaan omdat dat stuk in Stratego een bepalende rol heeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
The General is geen box maar een cake.
Moest het specifiek een box zijn en geen cake? Ik had begrepen dat het een product van de site moest zijn.The General en The Spy zijn geen boxen maar cakes.
Box of compound zijn minimaal 2 cakes in een verpakking waarbij de compounds al zijn doorgelont.
Moest het specifiek een box zijn en geen cake? Ik had begrepen dat het een product van de site moest zijn.
Moest het specifiek een box zijn en geen cake? Ik had begrepen dat het een product van de site moest zijn.
Lees de vraag eens goed.
10. Deze cake spuugt de effecten er rap uit.
Spit It Out
Haha ja precies wat ik dacht inderdaad...maar ja denk alsnog dat ze die bedoelen75 seconden kun je niet bepaald rap noemen!
Haha ja precies wat ik dacht inderdaad...maar ja denk alsnog dat ze die bedoelen
Mijn reactie net nog aangepast ter verduidelijking...
Ja ik heb daarom ook nog wel even getwijfeld maar denk dat je soms ook niet te veel moet doordenken.Mijn reactie net nog aangepast ter verduidelijking...
Haha, juist bij cryptisch moet je wel doordenken, denk ikJa ik heb daarom ook nog wel even getwijfeld maar denk dat je soms ook niet te veel moet doordenken.
Spuug=spit
Haha, juist bij cryptisch moet je wel doordenken, denk ik
Waarom staat er anders "rap tempo" in de vraagstelling? Dit slaat namelijk niet op de Spit it out.
Inderdaad mooi om te zien dat iedereen het weer anders benadert.