[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Box of compound zijn minimaal 2 cakes in een verpakking waarbij de compounds al zijn doorgelont.

Box of compound zijn minimaal 2 cakes in een verpakking waarbij de compounds al zijn doorgelont.

Mmm daar had ik helaas geen weet van, goeie om te onthouden voor volgende keer. Overigens is the spy ook geen box maar een cake volgens deze theorie.

Zoals ik het zie; Tactic of tactical is van huis uit een militaire term! Stratego draait niet om het spel om 1 generaal of 1 spion! Je moet dus een 'militair verstand' hebben om het volledige spel, waarbij je zelf alle rangen aanstuurt, te kunnen spelen!

Ik twijfelde ook tussen de spy en tactical mind. De spion is wel een stratego stuk, maar is vaak maar van zeer beperkte invloed omdat hij zo laag in rang is.
Heb dus uiteindelijk toch voor tactical mind gekozen omdat deze inderdaad alles omvattend is om goed stratego te kunnen spelen.
We gaan het zien …

10. Deze cake spuugt de effecten er rap uit.
Spit It Out

75 seconden kun je niet bepaald rap noemen!
Deze viel daarom voor mij meteen af. Er was ook nergens uit af te leiden, ook niet cryptisch, dat de effecten er rap worden uitgespuugd.

Had hier de Usian Volt!. De omschrijving is helaas bij vuurwerkplanet weggehaald maar dit stond er;
Snel, sneller, snelst. Deze bak gaat van 0 naar 84 schoten in 15 seconden. Alleen voor hele grote spelers! Ratatatata!

Aah wat dom zeg, ik heb in mijn antwoord de 2e waar ik over twijfelde erachter gelaten.. Hoop dat de crew die 2e negeert. :bonk:
1. Kingpin
2. Double dope
3. Cooler hund
4. Cyber crasher
5. Shred it showbox //dutch destroyer
6. 8-ball
7. Pyro parade //karneval verbund
8. The spy
9. The escape room
10. Spit it out
11. Blue mamba
12. City of pyro

Mijn reactie net nog aangepast ter verduidelijking...

Als ik zo de verduidelijking lees ben ik meteen overtuigd. Betreft 75 seconden vond ik ook al niet snel maar Spuugt en Spit deed mij overtuigen. Niet de omschrijving van Usain Volt te hebben gelezen denk ik zo. Dat zal Usain Volt moeten zijn inderdaad. Mooi te zien hoe iedereen toch verschillende antwoorden heeft en welke afwegingen er gemaakt zijn!

Ja ik heb daarom ook nog wel even getwijfeld maar denk dat je soms ook niet te veel moet doordenken.
Spuug=spit
Haha, juist bij cryptisch moet je wel doordenken, denk ik :D
Waarom staat er anders "rap tempo" in de vraagstelling? Dit slaat namelijk niet op de Spit it out.

Inderdaad mooi om te zien dat iedereen het weer anders benadert.

1. Kingping.
2. Double Dope.
3. Turbo Fan.
4. Cyber Crasher.
5. Shred It.
6. Peak Power.
7. Karneval Verbund
8. Tactical Mind.
9. The Escape Room.
10. Usain Volt.
11. Blue Mamba.
12. City Of Pyro.

Hier ben ik op uitgekomen....

Haha, juist bij cryptisch moet je wel doordenken, denk ik :D
Waarom staat er anders "rap tempo" in de vraagstelling? Dit slaat namelijk niet op de Spit it out.

Inderdaad mooi om te zien dat iedereen het weer anders benadert.

Ik denk dan aan "rap - snel" "rap - rappen/rappers" "spit - rappen" of rappers die spitten / woorden spuiten.

Back
Bovenaan