[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

haha ja dat blijft altijd het grappige aan deze prijsvraag. Je hebt er altijd wel een of meer waar je toch over twijfelt.

Ik had het vooral bij 5 en 11 dit keer. bij 8 heb ik na wat twijfelen toch dat eureka moment gehad.
Maar ja het blijft gokken want soms zijn er inderdaad meerdere dingen die passen en je kunt niet in het hoofd van de bedenker kijken.

De cryptische vragen zijn altijd super leuk om te maken maar er zitten er altijd een paar bij die extra moeite kosten. Vraag 5,7 en 8 hebben er voor gezorgd dat ik de site wel een paar keer helemaal heb bekeken.

Lekker even de hersenen weer gekraakt! Maar met behulp van Pyromientje denk ik goed opgelost!

Zo, ik heb de prijsvraag ook weer naar eer en geweten ingevuld. Het blijft altijd een prijsvraag waarbij je er van overtuigd bent dat je alles goed hebt, maar toch weer een doordenker verkeerd interpreteert. Het was in ieder geval weer een leuke puzzel!

Na urenlange hoofdbrekers, de antwoorden verzonden. Nog wel enkele twijfelgevallen, maar zou niet weten wat er eventueel beter zou passen. Nu maar hopen.:bonk:

deze ook weer aan meegedaan, is altijd zoeken en best lastig deze cryptische puzzel. hoop dat ik de goede antwoorden heb weten te vinden. bedankt VWC en vuurwerkplanet

ook de zondagavond besteedt aan de doordenkertjes. Sommigen waren goed zoeken. Her en der wat getwijfeld, maar uiteindelijk denk ik overal wel de best passende antwoorden te hebben gevonden.

Ik ga niet opnieuw checken bij #8. ik vind mijn antwoord heel erg passend dus kan naar mijn idee gewoon niet fout worden gerekend. Ik zou niet weten welk ander product deze twijfelgevalletjes opwekt dus ik ben benieuwd wat jullie hadden

bij 8 had ik er 2 die zouden kunnen. 1 mogelijkheid is iets wat bij het spel hoort en de ander wat je moet hebben.... maar inderdaad, volgens mij is er maar 1 die echt op het spel stratego slaat. We gaan het meemaken zodra de antwoorden bekend gemaakt worden.

bij 8 had ik er 2 die zouden kunnen. 1 mogelijkheid is iets wat bij het spel hoort en de ander wat je moet hebben.... maar inderdaad, volgens mij is er maar 1 die echt op het spel stratego slaat. We gaan het meemaken zodra de antwoorden bekend gemaakt worden.
Had hetzelfde probleem, heb voor mijn gevoel de meest passende gekozen, wellicht was het dan te ver gezocht en was het die andere. Wat mij betreft kunnen er ook twee.

Pooaaah... Mooie prijsvraag weer hoor! Twijfel alleen over nr5. Vorig jaar dacht ik ook alles goed te hebben, wat uiteindelijk niet zo was. Spannend! :shocked:

Natuurlijk ook weer meegedaan, wat kan je het jezelf toch moeilijk maken met te ver doordenken/puzzelen :).. Nu maar hopen dat ik niet te ver doorgedacht heb :sint: succes allemaal :holland:

Gaat altijd toch weer twijfelen als je bij een vraag dacht "ja deze is het zeker, geen tweede keus". En dan zie je allemaal mensen die zeggen dat ze twee goede opties hadden :cry:

Back
Bovenaan