[PRIJSVRAAG] Vuurwerkland.nl prijsvraag 2022 - WINNAARS BEKEND

Het was even puzzelen maar de antwoorden zijn weer ingestuurd. Tnx voor de leuke prijsvraag!

Helaas, weer pis ik naast de pot. Komt denk ik door chaos in mijn hoofd. Heb bij vraag 4 de naam van het product dat bij dat productnummer hoort genoemd in plaats van het aantal shots van dat product. Best wel sneu, want ik weet dat de rest van jullie gewoon alles goed zal hebben. Dus voor mij dit jaar wederom geen prijs. Alvast gefeliciteerd, beste winnaars! ;)

Helaas, weer pis ik naast de pot. Komt denk ik door chaos in mijn hoofd. Heb bij vraag 4 de naam van het product dat bij dat productnummer hoort genoemd in plaats van het aantal shots van dat product. Best wel sneu, want ik weet dat de rest van jullie gewoon alles goed zal hebben. Dus voor mij dit jaar wederom geen prijs. Alvast gefeliciteerd, beste winnaars! ;)

Mij bij vraag 8 gebeurt helaas:bonk:

Tot nu toe heb ik al bij iedere prijsvraag steeds een vraag fout. Ik ga in ieder geval voor een 100% score dit keer, voor m'n zelfvertrouwen :p.

Wel mooi dat bij elk bericht wat hier nu gepost gaat worden iedereen nu gaat kijken of ze al wat gewonnen hebben haha

Back
Bovenaan