Koala
VWC lid
Niks gehad,ook niet in spam.Betekent het dat mn mail met antwoorden ook niet is aangekomen?
Neem even contact op met @Viva la Bang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niks gehad,ook niet in spam.Betekent het dat mn mail met antwoorden ook niet is aangekomen?

Of wellicht aangegeven dat je de code niet hoeft?Hier ook niets gehad, ik twijfel nu ook of de antwoorden wel zijn doorgekomen![]()
Ik zie mn mail ook niet staan bij verzonden items haha.....dit is een prijsvraag waarvan ik denk dat ik weleens alle vragen goed kan hebben dus zou heel zuur vinden als ik 4uur voor Jan Lul ben bezig geweest hahaJe moest ook aanvinken dat je die mail met korting wilde ontvangen. Als je dat niet hebt gedaan, krijg je denk ik geen mail...
Ik zie mn mail ook niet staan bij verzonden items haha.....dit is een prijsvraag waarvan ik denk dat ik weleens alle vragen goed kan hebben dus zou heel zuur vinden als ik 4uur voor Jan Lul ben bezig geweest haha
Zelfde hier. Mocht het mogen wil ik hem graag delenIk heb ook de code binnen maar ik kies er voor om er zelf geen gebruik van te maken.
Mag ik mijn code dan gewoon hier delen, of is dit niet de bedoeling?
Maak er liever iemand blij mee namelijk...
@Koala @Wolff Vuurwerk
Ik zit klaar hoor, ...Is er nog niemand onrustig? Tis tenslotte al de 27e....
Helaas geen code ontvangen, wel aangevinkt en mail achtergelaten dacht ik...Inmiddels heeft iedereen zijn persoonlijke kortingsmail ontvangen! Deze geeft recht op 10% extra korting bij een bestelling via Vuurwerkland.nl ! Check eventueel ook je Spam
Je kunt de code gebruiken tot en met 30 december 23.59! Let wel dat sommige shops eerder dicht gaan. Veel plezier met bestellen, en morgen worden de winnaars van de 20 prijzen bekend gemaakt!
Present! (Nog steeds)Is er nog niemand onrustig? Tis tenslotte al de 27e....
Had ik ook, vraag het me ook af... ach anders is het alle anderen ook van harte gegund.Niks gehad,ook niet in spam.Betekent het dat mn mail met antwoorden ook niet is aangekomen?